تفکر سازش و تسلیم در نظام جمهوری اسلامی معنایی ندارد

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: امروز با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب مردم همپای مسؤولان نظام و رهبر معظم انقلاب سالروز این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز(دوشنبه) در جمع راهپیماییان ۲۲ بهمن اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام با ملتی که الگوی آنان ائمه اطهار(ع) است، جبهه گرفتند.

وی افزود: حضور ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تداعی کننده آن شور و شکوه و عظمتی است که در سال ۵۷ در آن زمستان سرد زیر برف و باران حضور داشتند و امروزهم در سراسر کشور آن خاطرات را تداعی می‌کنند، این خاطرات عزت بخش و افتخار آفرین هستند.

امام جمعه گلپایگان گفت: امروز با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب مردم همپای مسؤولان نظام و رهبر معظم انقلاب سالروز این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

وی افزود:  دشمنان نظام را با توطئه‌های گوناگون مورد هجمه قرار دادند تا استقامت این ملت را در هم بشکند اما ملت ایران از تمام این موانع و راه‌های سخت و دشوا عبور خواهد کرد.

کرامتی با بیان اینکه روحیه انقلابی به معنای پایبندی به اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام است، تاکید کرد: امام با تفکر انقلابی و استکبار ستیز در برابر دنیای کفر با قامتی استوار به مانند پیامبر (ص) ایستاد، این اسلام آینده انقلاب را تضمین می‌کند و مردم را در صحنه نگه می‌دارد و از حقوق مردمی که پایه گذار این انقلاب، نهضت هستند دفاع می‌کند.

امام جمعه گلپایگان افزود: اسلام ناب محمدی عامل حفظ انقلاب است، اعتقاد به مبانی و ارزش‌های اسلامی، اعتقاد به استقامت و مقاومت و پایداری در برابر دشمن و دشمن ستیزی در اسلام ناب محمدی روحیه  و بینش انقلابی ملت را حفظ کرده است.

وی با اشاره به این‌که ملتی که اهل سازش نباشد باید هزینه بدهد، افزود: شهدای جنگ تحمیلی تا مدافعان حرم هزینه ایستادگی و مقاومت ملت ایران است و با این هزینه‌ها استقلال، عزت و شکوه و عظمت خود را حفظ کردیم.

وی گفت: انقلاب و ایستادگی ملت ایران الهام بخش و الگوی کشورهای جهان است، مقاومت لبنان، ملت یمن، مردم حماس و تفکر مقاومی که در برابر الحاد و تفکر سرمایه داری در اروپا شکل گرفته از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند.

امام جمعه گلپایگان تأکید کرد: تفکر سازش و تسلیم چیزی جز ذلت برای این ملت ندارد و ثمره سازش چیزی جز زیر پاله شدن و تسلیم اراده آمریکا شدن نیست.

وی اظهار کرد: مسؤولان و مردم دارای تفکری انقلابی باشند و جوشش شهدای کربلا را در روحیه خودشان حفظ کنند و با این تفکر عالم گیر در برابر استکبار بایستد که سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد.

کد خبر 367365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.