پشتیبانی ملت از نظام رمز پیروزی انقلاب است

چادگان- فرمانده قرارگاه نصرت گفت: در شرایط کنونی کشور مردم و مسؤولان اتحاد و همبستگی را حفظ کنند تا به دشمنان بفهمانند که پایبند به اصول اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره سرداران و شهدای این شهرستان اظهار کرد: ایمان، اتحاد و ولایت مداری رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس بود.

وی حفظ نظام و ولایت فقیه را وصیت شهدا عنوان کرد، و افزود: در شرایط کنونی کشور مردم و مسئولان اتحاد و همبستگی را حفظ کنند تا به دشمنان بفهمانند که پایبند به اصول اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

فرمانده قرارگاه نصرت گفت: دشمنان با افکار کورکورانه خود فکر می‌کردند انقلاب به ۴۰ سالگی نخواهد ‌رسید، اما مردم در هر شرایطی از پشتیبانی ولایت‌فقیه و نظام دست برنداشتند و اجازه دخالت دشمنان به مسائل کشور را ندادند.

وی اظهار کرد: داعش در کشور عراق از شنیدن نام ایران ترس داشت و به همت نیروهای ایرانی در سوریه شکست خورد که این نشانگر قدرت و عظمت ایران است.

اهوازیان افزود: مردم سوریه وجود سربازان ایرانی در سوریه را موجب امنیت، آسایش و آرامش کشور خود می‌دانند زیرا حضور نیروهای ایران موجب متزلزل شدن داعش شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان با کمک‌ مالی و تجهیزات نظامی به عراق جنگ هشت ساله را علیه ملت و کشور ما تحمیل کردند تا به اهداف شوم خود برسند، اما جوانان ایرانی با دست‌خالی در برابر زورگویی‌های آنان ایستادند و پیروز میدان شدند.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس افزود: دشمنان اسلام با ترفندهای خاص قصد دارند به اسلام ضربه بزنند، اما مردم ایران هوشیارند و در برابر زیاده‌ خواهی‌های آنان ایستادگی خواهند کرد.

وی تأکید کرد: یادواره‌های شهدا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانانی است که در زمان جنگ نبودند که نظاره گر ازخودگذشتگی، رشادت‌ و ایثارگری‌ شهیدان در دوران دفاع مقدس باشند.

اهوازیان خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس سرمایه نظام جمهوری اسلامی و شهیدان سرمایه‌های جاودانه نظام هستند و وظیفه آحاد مختلف جامعه پاسداشت ایثار و فداکاری‌های آنها است.

کد خبر 367315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.