انقلاب اسلامی ایران با اقتدار به حیات سیاسی خود ادامه می دهد

نطنز- فرماندار نطنز گفت: ایران اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب در شرایطی به حیات سیاسی خود ادامه می دهد که استکبار جهانی به رغم توطئه ها نتوانست ملت رشید و انقلابی ایران را دچار یاس و ناامیدی کند.

یوسف حسنی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر نطنز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان های امام راحل (ره)، انقلاب، اتحاد و انسجام بیشتر آحاد مختلف جامعه است.

فرماندار نطنز گفت: ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی حضوری فعال و منسجم داشته و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به استکبار جهانی داده اند، تصریح کرد: ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و آغاز دهه پنجم انقلاب در شرایطی به حیات سیاسی خود ادامه می دهد که استکبار و امپریالیسم جهانی علی رغم توطئه ها و نقشه های شوم خود نتوانسته است ملت رشید و انقلابی ایران را دچار یاس و ناامیدی کند.

حسنی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار است.

کد خبر 367289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.