۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
رنگ انرژی‌زا را بشناسیم

صورتی یکی از رنگ‌هایی است که انرژی افراد را افزایش می‌دهد و به عنوان نماد حساسیت و مراقبت‌های منحصر به فرد در دنیای زنانه شناخته می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صورتی یکی از رنگ‌های گرم است که دارای طیف‌های مختلفی است و اغلب  برای توصیف گل رز به کار می‌رود. این رنگ دوست داشتنی که از لحاظ روانشناسی به عنوان یکی از رمانتیک‌ترین رنگ‌های جهان شناخته می‌شود، نماد افراد خوش بین است و نقش مهمی در افزایش انرژی آن‌ها دارد. با ما همراه شوید تا از ویژگی‌های شخصیتی صورتی‌پوشان و تاثیر آن بر سلامتی افراد آگاه شویم.

تاثیر رنگ صورتی بر سلامت بدن

بررسی های محققان نشان داده است که رنگ صورتی، باعث آرامش اعصاب می‌شود و نقش مهمی در از بین بردن استرس، خشم و عصبانیت دارد. همچنین استفاده از این رنگ می‌تواند ضربان قلب، فشار خون و انرژی افراد را افزایش دهد. موضوع جالب اینکه علاوه بر پوشیدن لباس های صورتی رنگ و برخورداری از مزایای آن‌ها افراد می‌توانند با مصرف میوه‌ها و سبزیجات صورتی رنگ، سلامت بدن خود را تامین کنند. سبزیجات صورتی رنگ شامل تربچه، چغندر، سیر و پیاز صورتی برای سلامت بدن بسیار مفید هستند و از میوه‌های صورتی می‌توان سیب گلاب را نام برد.

روانشناسی صورتی پوشان

رنگ صورتی، نشانه محبت و مهربانی به دوستان و اعضای خانواده است و به عنوان نماد حساسیت و مراقبت‌های منحصر به فرد در دنیای زنانه شناخته می‌شود. علاقه‌مندان به این رنگ، اغلب افرادی سخاوتمند، دوست داشتنی، مهربان و بسیار حساس هستند و این افراد سن بالای دارای این اوصاف، همواره ظاهری جوان دارند. همچنین دوستداران رنگ صورتی به همه افراد عشق می‌ورزند و در برابر دیگران احساس مسولیت دارند. این افراد به راحتی با افراد دیگر ارتباط برقرار می‌کنند و دوستان زیادی دارند. جالب است بدانید که صورتی پوشان بسیار خوش بین هستند و همیشه جنبه مثبت امور را در نظر می‌گیرند.

حقایقی در مورد رنگ صورتی

در علم روانشناسی، رنگ صورتی به عنوان نشانه امید شناخته می‌شود. همچنین صورتی به عنوان یک رنگ خنثی در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود و طراحان منازل از این رنگ بیشتر برای دکوراسیون اتاق دختران استفاده می‌کنند. در بیشتر کشورهای جهان، صورتی به عنوان یک رنگ دخترانه شناخته می‌شود، به صورتی که امروزه در اغلب کشورها از رنگ صورتی برای نوزاد دختر و از رنگ آبی برای نوزاد پسر استفاده می‌کنند. همچنین روبان صورتی رنگ به عنوان نماد سرطان پستان در جهان شناخته شده است.

کد خبر 367201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.