بزرگداشت انقلاب از دست ادارات دولتی خارج شود

نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی گفت: نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب جای کسانی است که مشتاق انجام فعالیت‌های انقلابی مردمی هستند و برای نشان دادن دستاورد انقلاب باید غرفه‌هایی به نام نخبگان محلی و روستایی و محرومان ایجاد شود.

حسن کامران با اشاره به نحوه نمایش و معرفی دستاوردهای انقلاب در دهه فجر به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تقویت انقلاب باید حرکت‌های خود جوش مردمی و سازمان‌های مردم نهاد را توسعه‌داد.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برای نمایش دستاوردهای انقلاب ادامه‌داد: این نمایشگاه‌ها جای کسانی است که ابتکار یا ایده انقلابی خوبی دارند؛ نه اینکه تنها یک قشر از اداره‌های دولتی دور هم جمع شوند، نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب جای کسانی است که مشتاق انجام فعالیت‌های انقلابی مردمی هستند و برای نشان دادن دستاورد انقلاب باید غرفه‌هایی به نام نخبگان محلی و روستایی و محرومان ایجاد شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ندیدن این نخبگان محلی در نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب نشان از این دارد که مسئولان هیچ نگاهی به نقاط محروم ندارند و فقط سیاسی عمل می‌کنند؛ سیاست محروم‌ها را شامل نمی‌شود و از همین رو معمولا در نمایشگاه های مربوط به انقلاب رویی از مردم سالاری دیده نمی شود و محیط کاملا اداری است.

وی با بیان اینکه سیستم اداری ایران شور و شوقی ندارد، گفت: به علت اینکه سیستم اداری ایران مریض است، نمی‌توان شور و شوقی به آن منتقل کرد. راهکار این مشکل هم این است که از مدیران سازمانی از به کار گیری و استخدام دوستان و آشنایان خود پرهیز کنند، در واقع این امر مستلزم شایسته سالاری و تغییر ساختار است؛ زیرا این ساختار اصلا سودمند نیست و فقط هزینه دارد.

کامران در خصوص راهکار تداوم موفقیتهای انقلاب ادامه‌داد: برای امتداد انقلاب باید از اشرافی گری پرهیز شود و مسئولان از گرفتن پول از مردم پرهیز و قناعت کنند.

راهکار دائمی شدن زاینده رود کنترل چاه‌های غیر مجاز است

وی در خصوص احیای موقت زاینده رود و چگونگی جاری شدن دائمی آن نیز گفت: برای احیای زاینده رود باید فردی در وزارت نیرو پیدا شود که اول چاه‌های غیر مجاز را قطع کند و دوم اینکه آب را از سایر مصارف بزند تا به زاینده رود برسد.

نماینده اصفهان در مجلس ادامه ‌داد: به دلیل سو مدیریت هم اکنون که آب باز است نیز درست مدیریت نمی‌شود که به مصارف متفرقه و هرز نرود.

وی تصریح کرد: این زاینده رودی که حالا به طور موقت باز شده، کار باران و لطف الهی بوده‌ است و به دلیل تجمع کشاورزان باز شده، کما اینکه الان اصلا فصل کاشت و برداشت و کشاورزی هم نیست، اما خوشحالیم که برای مردم شادی آور بود.

کد خبر 367014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.