جواب آزمایش M.R.I خلعتبری بعدازظهر مشخص می‌شود

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: محمدرضا خلعتبری در بازی روز گذشته مقابل نساجی مازندران از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیب‌دیدگی شد که جواب آزمایش M.R.I او امروز (چهارشنبه) بعدازظهر مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا خلعتبری که سابقه چندین فصل حضور در ذوب آهن را در کارنامه خود دارد، در شرایطی از تیم پدیده شهر خودرو جدا شد و به جمع شاگردان علیرضا منصوریان در ذوب آهن اضافه شد که انتظار می‌رفت با توجه به تجربه بالا و قدرت تکنیکی و پاس‌های طلایی‌اش بتواند در خط هجومی این تیم تغییری ایجاد کند.

خلعتبری روز گذشته (سه‌شنبه) در نخستین دیدار از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر مقابل نساجی مازندران برای تیمش همه کار کرد اما موفق نشد امتیازی برای ذوب آهن در این دیدار ثبت کند؛ حتی بارها دروازه حامد لک را نشانه گرفت اما در دستیابی به گل ناکام ماند.

وی در دقایق پایانی این بازی در یک صحنه برای قطع کردن توپ ارسالی زمینی در آستانه دروازه نساجی، تکل بلندی زد که با مصدومیت شدید همراه شد؛ خروج این بازیکن از زمین بازی به وسیله برانکارد باعث شده تا اکنون همه در انتظار این باشند تا از آخرین وضعیت او اطلاعی کسب کنند.

امیرحسین شریفیان‌پور، پزشک تیم فوتبال ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در آخرین وضعیت خلعتبری، اظهار کرد: ضربه‌ای که در بازی مقابل نساجی مازندران به ساق پای خلعتبری وارد آمد منجر به انحراف زانوی راست او شده که از پای او آزمایش M.R.I گرفته‌ایم که جواب آن بعدازظهر مشخص می‌شود.

کد خبر 366922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.