بسیجیان صاحبان اصلی انقلاب هستند

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: بسیجیان صاحبان و مدافعان اصلی نظام هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر سپاه این شهرستان، یادآور شد: در شرایطی چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که کشور باوجود همه تهدیدها و تحریم‌ها، در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان از همه توان خود برای مبارزه با انقلاب اسلامی استفاده کردند، خاطرنشان کرد: ایستادگی بی‌نظیر مردم در برابر تهاجمات دشمن و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشته است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند با استفاده از تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی بین مردم و مسئولان جدای بیندازند، تأکید کرد: امروز همه مشاهده می‌کنند که مردم و مسئولان در کنار هم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه اوج همبستگی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داده می‌شود، یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امسال راهپیمایی تماشایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به مطالبات مردمی پاسخ داده شود، اظهار کرد: مردم خواسته‌هایی دارند که حق آن‌هاست، آنان در طول چهار دهه گذشته ثابت کردند که لایق بهترین خدمات هستند.

فرماندار شهرضا ادامه داد: بیان بعضی مطالبات به گونه‌ای است که امکان سوء استفاده دشمن را فراهم می‌کند، اما لازم است به درستی شنیده و پاسخ داده شود.

رفیعی‌نژاد خاطرنشان کرد: بسیجیان صاحبان و مدافعان اصلی نظام هستند، آنان در لحظات حساس و سرنوشت‌ساز یار انقلاب و همراه مسئولان بودند.

وی گفت: آینده‌ای روشن و امیدبخش در انتظار همه ماست، باید با تلاش جهادی برای غلبه بر سختی‌ها و رفع موانع تلاش کنیم تا دشمن به هداف شومی که در نظر دارد، نرسد.

کد خبر 366853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.