بازیکنان دوست دارند داور حق را به آن‌ها بدهد

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: بازیکنان زمانی که در جریان بازی قرار می‌گیرند دوست دارند داور حق را به آن‌ها بدهد اما در مجموع کیفیت داوری‌ها روز به روز در لیگ بهتر می‌شود.

مژگان مدایم‌زاده پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن در هفته دهم مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک به این تیم برای کسب پیروزی، اظهار کرد: بازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم،  ذوب آهن نیروهای خوبی در اختیار دارد همچنین مربی قدرتمندی هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

وی در خصوص اعتراض بازیکنانش به داوری این دیدار، افزود: بازیکنان زمانی که در جریان بازی قرار می‌گیرند دوست دارند داور حق را به آن‌ها بدهد. روز به روز داوری‌ها در لیگ بهتر می‌شود،  در اوایل لیگ داوران ضعیف‌تر بودند و اشتباهات زیادی داشتند اما اکنون عملکرد بهتری دارند و هر روز قوی‌تر می‌شوند،  هرچه داوران قوی‌تر شوند کیفیت بازی‌های لیگ نیز بالاتر می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غریی در خصوص عملکرد تیمش، تصریح کرد: جدا از گلی که در دقیقه پنج این بازی دریافت کردیم، از عملکرد تیمم راضی بودم؛ بازیکنان نامداری مانند صفورا جعفری، زهرا پورحیدر، فرزانه اسماعیل زاده و غیره در تیم ذوب آهن هستند، اما بازیکنانم در همیاری آذربایجان در حال آشنا شدن با فوتبال هستند. بازیکنان تیم من نیز با تمام وجودشان تلاش کردند تا در مقابل تیم ذوب آهن بایستند.

کد خبر 366821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.