برپایی نمایشگاه با ۶۰۰ عنوان کتاب در نطنز همزمان با دهه فجر

نطنز-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر؛ نمایشگاه کتاب با ۶۰۰ عنوان در نطنز بر پا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی مشربی بادی امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب استاد گلبیدی شاعر نطنزی در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه کتاب در نطنز با ارایه تخفیف ۵۰ درصدی برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، تاریخی، کودک و نوجوان تا ۲۵ اسفندماه سال جاری از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ در اداره ارشاد اسلامی نطنز پذیرای علاقه‌مندان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز تصریح کرد: افتتاح انجمن خوشنویسان نطنز و برپایی نمایشگاه خط و نستعلیق سعید یزدانمهر در هنرسرای قلم این شهرستان از دیگر فعالیت‌های اداره ارشاد نطنز در ایام دهه فجر بوده است.

وی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی هنرجویان آموزشگاه آزاد چشمه و برپایی نمایشگاه عکس بادرود در کتابخانه عاملی بادرود از دیگر فعالیت‌های انجام شده در دهه فجر است.

مشربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دهه فجر و ایام فاطمیه در یک بازه زمانی قرار گرفته است، دو گروه انجمن هنرهای نمایشی نطنز و گروه نمایش باران دو اثر نمایشی متفاوت را برای علاقه‌مندان آماده کرده‌اند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز، اضافه کرد: گروه انجمن هنرهای نمایشی نطنز با نمایش تئاتر برای فصل بهار در مورد دهه فجر و اتفاقات آن دوران و گروه نمایش باران نطنز با تئاتری تحت عنوان از کوچه تا عرش در مورد شهادت حضرت فاطمه(س) پذیرای علاقه‌مندان هستند.

کد خبر 366818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.