تقویت "نشاط و شادابی" در بین دانش‌آموزان

مدیر جزیره بازی گفت: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر مربیان جزیره بازی به مدارس می‌روند و با بازی و سرگرمی، نشاط را در بین دانش آموزان تقویت می‌کنند.

امینه جلالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای بوده که مربیان و گروه‌های بازی بیشتر در مدارس محلات کم‌برخوردار حضور یابند، زیرا ممکن است دانش‌آموزان این مدارس توانایی شرکت در بازی‌های جزیره بازی را نداشته باشند که دهه فجر این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این روزها در دو نوبت گروه‌ها به مدارس می روند و برنامه های جزیره بازی را در مدارس اجرا می‌کنند اضافه کرد: بازی و سرگرمی‌ها شامل "نقاشی پرچم بر دست و صورت دانش آموزان"، "بازی‌های فکری"، "کار با سفال" و "نقاشی" است که خاطرات خوبی را در ذهن دانش آموزان بر جا خواهد گذاشت.

مدیر جزیره بازی هدف از اجرای این طرح را افزایش و تقویت روحیه تحرک در دانش آموزان دانست و تصریح کرد: بدون شک این دسته بازی‌ها با پر کردن اوقات فراغت به رشد فکری دانش آموزان کمک و همچنین خلاقیت را در آن‌ها تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه بازی‌ها باعث پرورش ذهنی کودکان می‌شود. این پرورش ذهنی با تخلیه انرژی و هیجان همراه است ادامه داد: از یک ماه پیش جزیره بازی به منظور تعمیرات اساسی تعطیل شده است که این تعطیلی تا پایان سال هم ادامه دارد و از فروردین ماه سال آینده دوباره فعالیت جزیره بازی با خدمت رساتی بهتری از سرگرفته خواهد شد.

جلالی افزود: دلیل انتخاب تعمیرات در این موقع از سال ریزش مخاطبان در زمستان بود، زیرا با سرد شدن هوا تعداد مراجعان به جزیره بازی کاهش می‌یابد و برعکس در تابستان و پاییز تعداد مراجعه کنندگان بسیار زیاد است. امیدواریم همزمان با فعالیت دوباره جزیره بازی شاهد جریان آب در زاینده رود باشیم که رونق جزیره بازی دوچندان شود.

کد خبر 366784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.