در مورد کاشیمای بدون ملی‌پوش هم صحبت کن

صد و بیست و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "کدام زرد پر رنگ‌تره؟ "عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر دارد.

سپاهان که نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان رساند با جذب چندین بازیکن به امید تکرار قهرمانی در پایان فصل تلاش می‌کند. در طرف دیگر نیز زردهای طلایی‌پوش نفت آبادان که  در رده‌ای بهتر از یازدهمی قرار نگرفتند با جذب دو بازیکن خارجی به دنبال کسب نتایج بهتر و رسیدن به جایگاه بالاتر هستند.

"به امید نیم‌فصلی متفاوت" دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که به دیدار امروز تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران پرداخته است، سبزپوشان اصفهانی که در چهار دیدار گذشته خود با سرمربیگری علیرضا منصوریان موفق به کسب تنها دو امتیاز شده‌اند امیدوارند نیم‌فصل متفاوتی داشته باشند و به اولین بُرد خانگی خود دست پیدا کنند؛

"در مورد کاشیمای بدون ملی‌پوش هم صحبت کن" عنوان دیگر  صد و بیست و نهمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که اشاره به مصاحبه‌های اخیر برانکو ایوانکویچ دارد که وی مدعی است تیم‌های السد و الدحیل که در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا مغلوب پرسپولیس شدند از تیم ملی قطر که قهرمان جام ملت‌های آسیا شد قوی‌تر بودند؛ ادعای این مربی در حالی است که وی کمترین اشاره‌ای به تیم کاشیمای ژاپن ندارد که هیچ بازیکن ملی‌پوشی نداشت و موفق شد به راحتی پرسپولیس را با دو ملی‌پوش و چند بازیکن دیگر که به عقیده خودشان از سر لجبازی کی‌روش در تیم ملی حضور نداشتند، شکست دهد.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 366769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.