ترافیک سنگین در بزرگراه شهید اردستانی

حجم بالای خودروهای عبوری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید اردستانی ترافیک سنگینی را در این محور به وجود آورده است، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود این مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نکنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- دوشنبه ساعت۱۹- اگر قصد حرکت از سمت میدان آزادی به سمت بلواردانشگاه و تقاطع توحید را دارید، بد نیست بدانید که در ترافیک بسیار سنگینی گرفتار خواهید شد.

بر اساس این گزارش، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چمران ترافیک بسیار سنگینی دارد، در خیابان کمال‌اسماعیل مسیر شرق به غرب ترافیک نیمه سنگین است و در چهارراه ابن سینا به سمت میدان قدس ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروهاست.

در خیابان آمادگاه پارک خودروها زیر تابلوی «توقف مطلقاً ممنوع» همچنین پارک‌های دوبل به دلیل استقرار تعداد زیادی از مطب پزشکان و وجود مراکز تجاری رفت وآمد در این خیابان را مختل کرده است.

حدفاصل خیابان جی از سمت میدان احمدآباد به سمت تقاطع پروین با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو است، در مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره)  ترافیک روان در جریان است.

خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است، در بلوار آیینه‌خانه حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

توقف دوبل و پارک‌های حاشیه‌ای در مسیر شمال به جنوب خیابان نشاط ترافیک سنگینی را به وجود آورده است، حجم بالای رفت وآمد خودروها در خیابان کمال اسماعیل از سمت میدان خواجو به سمت شمال پل فردوسی مشاهده می شود.

کد خبر 366746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.