برگزاری نمایشگاه «چهل‌چراغ دانایی» در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه «چهل چراغ دانایی» در این منطقه خبر داد و گفت: «چهل‌چراغ دانایی» عنوان نمایشگاه و فروشگاه کتاب است که در کتابخانه فاطمه الزهرا در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مهین شکرانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: در نمایشگاه «چهل‌چراغ دانایی» که از ۱۳ بهمن ماه گشایش یافته و تا ۱۸ بهمن ماه دایر است، کتاب‌ها با تخفیف ویژه به فروش می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری جشن «چهلستون امید»، افزود: این جشن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز یازدهم بهمن ماه در سالن مجاور خدمات شهری واقع در خیابان مسجد سید با حضور باشکوه شهروندان این منطقه برگزار شد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: چندین جشن باشکوه دیگر به صورت «پاتوق محلات» شامل اجرای سرودهای انقلاب که یادآور خاطرات پیروزی انقلاب، ورود امام و ۲۲ بهمن است، در سطح این منطقه در حال برگزاری است.

وی به برگزاری ویژه برنامه «کارناوال پرچم» در چهارباغ عباسی اشاره و خاطرنشان کرد: در این برنامه دانش آموزان یک مدرسه پسرانه دارالقرآن، پرچم کشورمان را از میدان انقلاب تا میدان امام حسین(ع) با اجرای سرود حمل کردند و در پایان با سرودهای نظامی این جشن خاتمه پیدا کرد.

شکرانی گفت: «جشن‌های بهار آزادی» عنوان ویژه برنامه‌های مدارس دولتی منطقه است که در تعدادی از مدارس منطقه هر روز این جشن برای دانش آموزان برگزار می شود.

کد خبر 366674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.