نواختن "زنگ پیروزی" در مدارس اصفهان

ویژه برنامه "جشن بزرگ زنگ پیروزی" به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر از سوی اداره شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

رییس اداره شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی همواره یادآور روزهایی بسیار خاطره انگیز برای کسانی است که در آن دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را درک کرده و با آن همراه و همدل بودند.

احمد رضایی ادامه داد: این ایام همچنین برای نسل‌های بعد از انقلاب و دانش‌آموزانی که شاهد برپایی جشن و سرور در مدارس خود بودند، یادآور روزهایی شاد و پرنشاط است که آذین‌بندی مدارس و برگزاری برنامه‌ های شاد و مفرح از جمله بخش‌های ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر بود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه جشن بزرگ "زنگ پیروزی" اظهار کرد: این ویژه برنامه که در ردیف برنامه های شهری از جمله برنامه های بسیار شاخص و قابل توجه محسوب می شود به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب از یکم بهمن ماه در مدارس دولتی و پرجمعیت شهر آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 رییس اداره شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این برنامه‌ها که غالبا با فضایی بسیار شاد و بانشاط برای دانش آموزان همراه است چندین گروه نمایشی به اجرای نمایش‌هایی با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و مفاهیم مرتبط با ارتقاء حس مشارکت در اداره شهر می‌پردازند.

رضایی اضافه کرد: ارتباط موضوع حس مشارکت در اداره شهر با وقایع سال ۵۷ که حاصل مشارکت و همدلی مردم برای سرنوشت کشورشان بود از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه به آن توجه شده است؛ همچنین مسابقاتی با محوریت موضوعات مرتبط با پیروزی انقلاب برای دانش آموزان طرح شده و آنها پس از ارائه پاسخ صحیح مورد تقدیر قرار می‌گیرند و جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

وی فضاسازی را از دیگر مولفه‌های قابل توجه در این برنامه دانست و گفت: جشن بزرگ "زنگ پیروزی" در حیاط مدارس برگزار می‌ شود که قبل از شروع برنامه با سازه‌های مرتبط با موضوع برنامه فضاسازی شده و برای حضور دانش آموزان مهیا می‌شود.

کد خبر 366548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.