سلطانی‌فر: روزهای سخت تحریم به پایان خود نزدیک می‌شود

شهرضا – وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: ایجاد رضایتمندی در مردم محقق نمی‌شود مگر اینکه به مطالبات مردم پاسخ مناسب داده شود و شرایط معیشتی مناسبی برای اقشار مختلف جامعه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مسعود سلطانی‌فر شامگاه امروز (شنبه) در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب و نشست صمیمی با ورزشکاران شهرستان‌های شهرضا و دهاقان، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گذشته‌ای پرافتخار و آینده‌ای امیدبخش را در مقابل داریم؛ یاد و خاطره این روزها برای همیشه در ذهن ملت ایران ثبت شده است و به آن افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از دشمنان کمر به نابودی انقلاب بسته بودند تا با اعمال تحریم، گرانی کالا و افزایش نارضایتی در مردم، کاری کنند که ملت ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب را نبینند، خاطرنشان کرد: ملت ایران نشان داد همانگونه که در همه عرصه‌ای دفاع از ارزش‌های نظام در ۴۰ سال گذشته برگ‌های زرینی را در تاریخ سیاسی معاصر کشور ثبت کرده است، می‌تواند این توطئه و مرحله حساس را هم پشت سر بگذارد.

وزیر ورزش و جوانان کشور یادآور شد: مردم سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، اما ثابت کردند که از حاکمیت ملی، نظام و ارزش‌های انقلاب که به برکت خون هزاران شهید به‌دست آمده است، صیانت می‌کنند.

حاکیمت به دنبال تأمین رضایتمندی مردم است

 سلطانی‌فر با بیان اینکه دولت، حاکمیت و همه مسئولان برای ایجاد رضایتمندی مردم تلاش می‌کنند، تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی در مردم محقق نمی‌شود مگر اینکه به مطالبات مردم پاسخ مناسب داده شود و شرایط معیشتی مناسبی برای اقشار مختلف جامعه فراهم شود. شش سال قبل و زمانی که دولت یازدهم زمام امور کشور را در دست گرفت نیز موج گسترده تحریم‌ها علیه کشورمان وجود داشت، اما در آن زمان همه کشورهای جهان از آمریکا حمایت می‌کردند.

مخالفت کشورهای جهان با سیاست‌های آمریکا در برجام

وی ادامه داد: عهدشکنی رییس جمهور آمریکا در برجام که ما آن را معاهده‌ای جهانی می‌دانستیم باعث شد تا در شرایط فعلی به جز اسراییل، عربستان و امارات، کشور دیگری از این اقدام حمایت نکند و کشورهای اروپایی با ایجاد ساز و کار مالی با ایران، عملا در مقابل آمریکا قرار گیرند.

وزیر ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه ایجاد رضایتمندی در مردم و تامین نیازهای آنان و معضلات معیشتی، مهمترین دستور کار دولت است، خاطرنشان کرد: دولتمردان به دنبال کاهش فشار تحریم‌ها بر مردم و تأمین نیازهای اساسی آنان هستند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه روزهای سخت تحریم به پایان خود نزدیک می‌شود، یادآور شد: مدیران کشور با همه تون برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

وجود ۱۵ هزار مکان ورزشی در کشور

وی با بیان اینکه مدیران ورزشی کشور در ۴۰ سال گذشت کارنامه‌ای درخشان و همراه با تلاش جهادی دارند، اظهار کرد: قبل از انقلاب کمتر از هزار مکان ورزشی در کشور وجود داشت، اما امروز تنها هشت هزار و ۷۰۰ مکان ورزشی تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و با احتساب سیر اماکن ورزشی تحت نظارت سایر دستگاه‌ها، این تعداد به ۱۴ تا ۱۵ هزار مکان قابل افزایش است.

وزیر ورزش و جوانان کشور اضافه کرد: روستاییان امروز به دنبال ایجاد سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن هستند، در حالی که در ۴۰ سال گذشته با نبود امکانات اولیه مانند آب و برق دست و پنجه نرم می‌کردند.

ساخت ۳۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال آینده

سلطانی‌فر با بیان اینکه وضعیت سرانه ورزشی در استان اصفهان مطلوب است، تأکید کرد: اگر مساحت مکان‌های ورزشی زیر نظر همه دستگاه‌ها که از بودجه عمومی کشور ایجاد شده محاسبه شود، به استانداردهای کشوری نزدیک می‌شویم.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال ۱۰ خانه ورزش روستایی و تا پایان سال آینده ۲۰ خانه ورزش جدید روستایی در استان اصفهان ایجاد می‌شود. هم‌چنین تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در شهرستان شهرها و دهاقان به اتمام برسد، اما لازم است از حضور خیران نیز درخواست شود در این زمینه مشارکت کنند.

کد خبر 366498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.