نخستین استخر مسافت کوتاه استاندارد کشور در مبارکه افتتاح شد

مبارکه-همزمان با دومین روز گرامیداشت دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان اصفهان نخستین استخر مسافت کوتاه استاندارد در شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از شهرستان مبارکه، مجتبی صباغ، سرمایه گذار این طرح در آیین افتتاح استخر مسافت کوتاه شهر مبارکه اصفهان، اظهار کرد: این استخر مسافت کوتاه استاندارد می تواند میزبان رقابت‌های کشوری و بین المللی باشد.

وی با بیان اینکه ۱۹۰ میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه هزینه شده است، افزود: مساحت کل مجموعه ورزشی سه هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

صباغ تصریح کرد: مجاورت مجتمع فولاد مبارکه با این شهرستان و همچنین سابقه تیم داری سپاهان در رشته‌های واترپلو و شنا ، نوید بخش استفاده بهینه از این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساختمانی دو استخر مسافت کوتاه استاندارد کشور در محله نصیرآباد شهرستان مبارکه اصفهان با حمایت مالی بخش خصوصی و مشارکت شهرداری انجام شد.

صباغ تاکید کرد: برای احداث این استخر با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت ، افزون بر دو سال زمان و بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: استخر مسافت کوتاه مبارکه دارای سه کاسه استاندارد با ابعاد ۲۱ در ۲۵ و عمق دو متر، کاسه آب درمانی در ابعاد ۸۰ در یک متر و ۶۰ سانتی متر و کاسه کودکان به عمق ۵۰ سانتی متر است و با افتتاح آن برای نخستین بار امکان میزبانی از مسابقات شنا و واترپلوی استاندارد در کشور فراهم شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مبارکه هم اکنون با ۱۴۳ هزار نفر جمعیت دارای دو استخر است و ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

کد خبر 366451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.