مبلغ قراردادها مناسب نیست

بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: مبلغ قراردادها مناسب بانوان والیبالیست نیست و در صورت لژیونر شدن می‌توانیم از لحاظ مالی شرایط بهتری داشته باشیم.

فرانک بابلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ، در خصوص شرایط مسابقات لیگ برتر، اظهارکرد: با وجود اینکه امسال تیم‌های کمتری نسبت به سال‌های گذشته در لیگ برتر والیبال حضور داشتند، اما مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و قهرمان لیگ تا روز آخر مشخص نبود؛ تیم‌های مدعی باید تا لحظه آخر می‌جنگیدند که خوشبختانه توانستیم در این رقابت سخت و پایاپای پیروز شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط اقتصادی کشور باعث شده تیمداری در لیگ برتر والیبال بانوان کمتر شود و چه راه حلی برای این مسئله وجود دارد؟ گفت: مطمئن باشید شرایط نابسامان اقتصادی کشور تأثیر زیادی در این زمینه دارد اما باید از رسانه‌ها، تبلیغات تلویزیونی و پخش زنده استفاده کرد تا اسپانسرها به سمت این رشته ورزشی گرایش پیدا کرده و تیمداری کنند.

این ملی‌پوش اصفهانی با اشاره به اینکه نوع پوشش بازیکنان والیبال بانوان اسلامی است و باید دید مسئولان برای ورود آقایان به ورزشگاه تغییر کند، افزود: مبلغ قراردادها مناسب بانوان والیبالیست نیست و با این شرایط اقتصادی کاری نمی‌شود کرد و اگر لژیونر شویم می‌توانیم از لحاظ مالی شرایط بهتری داشته باشیم اما بسیاری از بازیکنان از جمله خودم به دلیل شرایط شخصی، نمی‌توانم لژیونر شوم.

کد خبر 366435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.