شروع خوبی نداشتیم/ چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نشد

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: متاسفانه نتیجه مطلوبی کسب نکردیم، امیدوارم سال آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

اعظم قینانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص باخت در مقابل تیم هندبال بانوان ذوب آهن گفت: توپ های ما در دروازه نرفت، در این بازی شروع خوبی نداشتیم و انتظار بیشتری از بچه های تیمم داشتم. تمرینات خوبی داشتیم. متاسفانه نتیجه مطلوبی کسب نکردیم. با این حال بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان جوان اند و باید سالیان سال در این سالن ها به بازی بپردازند. امیدوارم سال آینده نتیجه بهتری بگیرند.

وی با بیان این که از سال گذشته یک پله بالاتر ایستاده اند اظهار کرد: سال گذشته در جایگاه پنجم قرار داشتیم و امسال جایگاه چهارم را به دست آوردیم. بیشترین امتیازاتمان را در دور رفت از دست دادیم، اما در دور برگشت موفق به جبران شدیم. در بازی های نخست و آخر دور برگشت امتیاز نیم فصل لیگ را از دست دادیم. با این حال بازیکنان تیم سپاهان خوب هستند و آینده خوبی خواهند داشت.فکر میکنم در سال آینده هر دو تیم اصفهانی بتوانند روی سکو بایستند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن گفت: بازی خوب بهتر از مانوردادن روی مشکلات تیم است. فکر میکردم امروز بتوانیم روی سکو بایستیم.همه کادر سپاهان به این تیم کمک کردند تا بهترین شرایط را از نظر روحی و روانی داشته باشد. مطمئنم که در سال های آینده تیم بهتری خواهیم داشت. این باخت از ارزش های بازیکنان سپاهان کم نمیکند. در هر بازی یک طرف برد و یک طرف باخت است.

قینانی افزود: تیم سپاهان برای سال آینده تیم لیگ برتری خواهند داشت اما نمیدانم که من همچنان سرمربی تیم هندبال سپاهان باقی میمانم یا خیر. امید وارم هرکس مسئولیت این تیم را میپذیرد تیم بهتری ارائه دهد.

کد خبر 366341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هلما IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 0
    خداروشکر که تیم قینانی باخت جیگرم خنک شد