با روحیه انقلابی در راه اعتلای انقلاب گام برداریم

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: با ایمان و روحیه انقلابی و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی و اعتماد به جوانان در عرصه‌های مدیریتی گام‌های بلندی در راه پیشرفت انقلاب اسلامی و اعتلای ایران برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز ضمن گرامیداشت ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن  اسلامی گفت: با ورود امام به کشور و انقلاب اسلامی ملت ما با دستان خالی بر آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و همه قدرت های دنباله رو او غلبه کرد و پیروز شد.

امام جمعه نطنز ،همراهی ملت ایران با امام(ره) و صبوری این ملت و اتحاد را از عوامل پیروزی بر دشمنان دانست و گفت: دهه فجر مظهر شکوه و عزت ملت ایران و گرامیداشت بزرگ ترین معجزه الهی در این روزگار است.

خطیب جمعه نطنز گفت: امروز همه چیز برای نقش آفرینی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی فراهم است و پیشرفت و اعتلای کشور در گرو بهادادن به نسل جوان است، باید مدیریت های میانی و حتی کلان و امور اجرایی کشور را به نسل سوم انقلاب سپرد.

وی با بیان این که امروز چالش های اقتصادی و اجتماعی و تبعات آن معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: این چالش ها توسط نسل جوان حل خواهد شد و اگر مدیریت امور اجرایی کشور را به جوانان نسپاریم، شاهد توقف تربیت مدیران برای آینده کشور خواهیم بود.

امینی در ادامه تأکید کرد: با توجه به اینکه دشمن در تمام ۴۰ سال گذشته نتوانسته به اهداف خود در نظام مقدس اسلامی دست یابد تلاش می کند از تمام توان، انرژی و سرمایه برای شکست دادن نظام و انقلاب اسلامی استفاده کند که باز چیزی جز شکست نصیب آنها نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب بعداز ۴۰ سال به بلوغ خود رسیده است، گفت: امروز در نیمه راه هستیم و تا رسیدن به آرمان‌ها و اهداف بلند مرتبه انقلاب فاصله اندکی داریم لذا باید با ایمان و روحیه انقلابی و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی و اعتماد به جوانان در عرصه‌های مدیریتی گام‌های بلندی در راه پیشرفت انقلاب اسلامی و اعتلای ایران برداریم.

امام جمعه نطنز در ادامه خطبه از بی توجهی مسوولان نسبت به مجتمع صنعتی اقتصادی اوره و شجاع آباد نطنز انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی و پیگیری مسوولان شد.

کد خبر 366337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.