حضور مردم در راهپیمایی، اقتدار ایران را به جهانیان ثابت می‌کند

شهرضا - معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرضا گفت: دشمن با ایجاد تفرقه دنبال فروپاشی درونی نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمد حسین داراب امروز (پجشنبه) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان مؤمنی است که در طول سالیان متمادی قبل از انقلاب برای پیروزی آن تلاش کردند.

وی ادامه داد: سایر انقلاب‌ها در دیگر کشورهای جهان پس از مدت کوتاهی منحرف و از اهداف اولیه خود دور شد، اما انقلاب اسلامی ایران همچنان در همان مسیر نخستین به پیش می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرضا اضافه کرد: حضور گسترده مردم در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب و راهپیمایی‌ها مانع فراموشی آرمان‌های اصیل و اسلامی آن شده است.

داراب خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته پیوسته با کارشکنی، حمله نظامی، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی تلاش کردند با خواست انقلابی مردم مسلمان ایران مقابله کنند.

وی تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به دوران غارت و چپاول منابع ملی ایران توسط قدرت‌های امپریالسیتی و استکباری جهان خاتمه داد و فصلی نو در استقلال ایران ایجاد کرد، به همین دلیل کشورهایی که دیگر منافع خود را در کشورمان از دست داده بودند با انقلاب دشمن شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرضا با بیان اینکه دشمنان انقلاب با اعمال فشارهای اقتصادی  دنبال فروپاشی درونی نظام هستند اظهار کرد: در چنین شرایطی حفظ وحدت و انسجام ملی بیش از هر چیزی اهمیت دارد، مسئولان باید اختلافات را کنار بگذارند و با همه توان برای رفع مشکلات کشور متحد شوند.

داراب گفت: مسئولان جزئی از مردم هستند و زیبنده‌ترین مقام برای آنان خدمتگذاری است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان یادآور شد: حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی، اقتدار نظام اسلامی ایران را به جهانیان ثابت می‌کند، زیرا مهمترین پشتوانه نظام حضور مردم است.

کد خبر 366247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.