باید به دولت کمک کنیم موفق شود

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای پیروزی دولت روحانی تمام توان خود را به کار گرفتیم بنابراین باید کمک کنیم دولت موفق شود تا سال آینده پاسخگوی عملکرد باشیم.

به گزارش ایمنا، محمد رضا عارف امروز پنجشنبه در دومین کنگره حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و دستاوردهای ارزشمندی را در این مدت داشته ایم؛ آنچه توجه به آن مهم است آسیب شناسی این چهار دهه است که در این آسیب شناسی باید تعارف را کنار بگذاریم.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بخواهیم از آرمانهای انقلاب پاسداری کنیم راهی جز اتکا به مردم نداریم چرا که صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند. ما باید مردم را در عمل و نه در شعار ولی نعمت خود بدانیم.

دومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با شعار «واکاوی فرصت ها، چالش ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با تاکید بر استمرار اصلاح طلبی ، شفافیت و عدالت»، صبح پنجشنبه با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی چون حسین فریدون، محمدرضا عارف، فرج کمیجانی، فیض الله عربسرخی، عبدالواحد موسوی لاری، الیاس حضرتی ، فریده اولاد قباد، جواد امام و پروانه امانی در سالن اجتماعات امام علی (ع) آموزش و پرورش منطقه پنج تهران برگزار شد.

منبع:ایرنا

کد خبر 366246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.