راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرضا و چهار روستای آن برگزار می‌شود

شهرضا – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در این شهر و چهار روستای آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مرتضی ملکیان صبح امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: مردم شهرضا در کنار سایر مردم استان اصفهان در حمایت از انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) پیشگام بودند.

وی ادامه داد: نقش مؤثر مردم این شهرستان در دوران مبارزات انقلابی و پس از آن در زمان دفاع مقدس بی‌نظیر بوده است و تقدیم بیش از ۷۵۰ شهید که شمار زیادی از آنان سرداران دفاع مقدس بودند این مسئله را ثابت می‌کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا تأکید کرد: حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانه پایبندی به ارزش‌های انقلاب و احکام اسلام و پیروی از ولایت فقیه است.

ملکیان یادآور شد: در سالیان اخیر دشمنان انقلاب اسلامی به رهبری آمریکا و اسراییل برای مقابله با انقلاب اسلامی مردم ایران تمام تلاش خود را بکار گرفتند، اما در یکسال گذشته و به ویژه پس از عهدشکنی آمریکا در برجام تلاش دشمنان بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: بصیرت و درایت و حضور بهنگام مردم ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی به ویژه در راهپیمایی‌های انقلابی دسیسه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و باعث شکست آنان شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها خاطرنشان کرد: انعکاس حضور حماسی مردم در صحنه دفاع از انقلاب، تهاجم فرهنگی دشمن را ناکام و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس می‌کند.

ملکیان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری راهپیمای ۲۲ بهمن در این شهرستان، اظهار کرد: این راهپیمایی در شهر شهرضا و چهار روستای اسفرجان، هونجان، امین‌آباد و کهرویه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال حضور مردم و هیئت مذهبی در برنامه‌های دهه فجر چشمگیر خواهد بود تصریح کرد: از ساعت ۹ صبح روز ۱۲ بهمن کاروان پیروزی از مقابل فرمانداری به سمت گلستان شهدا حرکت می‌کند.

کد خبر 366242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.