اجرای یکصد برنامه همزمان با دهه فجر در مبارکه

مبارکه – فرمانده سپاه مبارکه گفت: همزمان با دهه فجر امسال بیش از ۱۰۰ برنامه شاخص توسط سپاه این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سرهنگ محمد نصر اصفهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه مراسم های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی نتواند جشن چهل سالگی خود را برگزار کند و شکوه این اقتدار را هدف قرار داده‌اند.

وی عنوان کرد: امروز معاندین و کسانی که در مقابل عظمت و قدرت انقلاب یارای مقاومت ندارند تنها با شبهه افکنی و شایعه‌پراکنی قصد ایجاد تزلزل در نظام را دارند. اینان باید بدانند که ۴۰ سال از حیات طیبه انقلابی که پایان آن را چند ماه و چند و روز تصور می‌کردند گذشت و به لطف خدا و مقاومت مردم در مسیر خود حرکت می‌کند تا به انقلاب حضرت مهدی‌(عج) متصل شود.

فرمانده سپاه مبارکه افزود: تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و روشنگری در بین جوانان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان شاخص ترین برنامه در کنار سایر برنامه‌ها در تمامی پایگاه‌های بسیج و مساجد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال بیش از یکصد برنامه شاخص با شعار "افتخار به گذشته و امید به آینده" در سراسر شهرستان مبارکه برگزار می‌شود افزود: حضور در میهمانی لاله ها و غبارروبی مزار شهدا، حضور بسیجیان در مراسم نماز جمعه و دیدار با ائمه جماعت در تمامی شهرها، اعزام  اکیپ های پزشکی به مناطق محروم استان و برگزاری رژه نمادین موتور سواران در روز ۱۲ بهمن به مناسبت ورود حضرت امام به کشور از جمله برنامه های اجرایی در این دهه است.

نصر اصفهانی گفت: ویزیت رایگان بیماران، سرکشی و دیدار از خانواده شهدا، برگزاری مسابقه ورزشی بین نیروهای مسلح و سردادن ندای الله اکبر در نقاط مختلف شهر از سایر برنامه های تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه های دهه فجر و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و همایش تجلیل از نخبگان علمی و پژوهشی بسیجی از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

کد خبر 366198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیان استور IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    0 0
    ممنونم از مدیریت خبرگزاری بابت مطالب خوب و مفیدتون