نام نخستین گوشی تاشوی سامسونگ چه خواهد بود؟

نخستین گوشی تاشوی سامسونگ قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۹ وارد بازار موبایل شود، اما این شرکت هنوز نامی برای محصول جدید خود انتخاب نکرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ پیش از این از نخستین گوشی تاشوی خود رونمایی کرده و قول داده است که این گوشی در نیمه اول سال ۲۰۱۹ در دسترس علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار گیرد. اما این شرکت هنوز هیچ نامی برای محصول جدید خود انتخاب نکرده است. حداقل چهار شایعه در باره نام این گوشی وجود دارد که شامل " Galaxy X"، "Galaxy F"، "Galaxy Flex " و "Galaxy Fold" است.

از نظر کارشناسان، شرکت سامسونگ هرگز نام "Galaxy F" را برای گوشی خود انتخاب نخواهد کرد، زیرا F اغلب به معنی شکست (fail) به کار برده می‌شود و هیچ شرکتی حاضر نخواهد بود این نام را بر روی محصول خود بگذارد.

در واقع برندهای مختلف، صدها ساعت وقت صرف انتخاب نام درست برای محصولات خود می‌کنند که پیام درستی را به خریداران منتقل کنند. به نظر می‌رسد "Galaxy S" نام جذابی باشد، زیرا S برای اصطلاح "Super Smart" به معنای بسیار باهوش به کار می‌رود.

گوشی‌های انعطاف‌پذیر، نحوه استفاده کاربران از تلفن همراه را تغییر خواهند داد و صفحه نمایش بزرگتری را برای سهولت کار آن‌ها در اختیار افراد قرار می‌دهند.

بن وود، تحلیلگر شرکت CCS در این مورد می‌گوید: "ما معتقد هستیم با توسعه طراحی گوشی‌های تاشو و افت قیمت‌ها، گوشی‌هایی که دارای نمایشگر انعطاف پذیر هستند، سرانجام بخشی از بازار را به خود اختصاص خواهند داد."

به نظر می‌رسد "Galaxy Fold" و "Galaxy Flex" گزینه‌های انتخابی بهتری برای نام نخستین گوشی سامسونگ باشد، اما باید توجه داشت که شرکت ال جی پیش از این و در سال ۲۰۱۵ نام "Flex" را برای گوشی خود انتخاب کرده بود.

در طراحی تاشوی گوشی جدید سامسونگ، انعطاف پذیری به سمت داخل (Fold-in) بیش از طراحی به سمت بیرون (Fold-out) مورد توجه سامسونگ قرار گرفته است. همچنین به‌ نظر می‌رسد نوع تاشو به سمت بیرون (Outfolding) از فناوری پیشرفته‌تر نسل آینده برخوردار است.

گفتنی است محصول جدید سامسونگ از طریق خاموش کردن نیمی از صفحه‌نمایش OLED، قابلیت تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک‌تر را نیز خواهد داشت.

کد خبر 366080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.