اهدای ۸۰ کمک هزینه ازدواج به نیازمندان

شهرضا – رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا از اهدای ۸۰ کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج در ۱۰‌ ماهه نخست سال جاری به مددجویان این شهرستان خبر داد.

عبدالرزاق میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به پرداخت وام‌های ازدواج به مددجویان کمیته امداد این شهرستان، اظهار کرد: این تسهیلات باهدف ترویج و تسهیل شرایط ازدواج تا سقف پنج میلیون تومان، از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و در چارچوب وام‌های کارگشایی پرداخت می‌شود.

وی از اهدای ۸۰ کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج در ۱۰‌ ماهه نخست سال جاری به مددجویان این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کمک‌ها به ارزش ۲۸۵ میلیون تومان در قالب ۶۰ سری جهیزیه و ۱۷ هدیه ازدواج به پسران و سه سری جهیزیه ازدواج مجدد به مددجویان نیازمند اهدا شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا اظهار کرد: نیکوکاران می‌توانند با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نقش مؤثری در تأمین منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان داشته‌ باشند.

میرزایی از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زوج‌های جوان تحت پوشش این نهاد خبر داد و افزود: این کلاس‌ها باهدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق با موضوعاتی چون آیین همسرداری و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرزند پروری برگزار می‌شود.

وی از تسهیلات تشویقی دیگری مانند پرداخت وام اشتغال به زوج‌های جوان، برگزاری جلسات مشاوره رایگان و ارائه بسته‌های تشویقی به زنان سرپرست خانوار برای ازدواج مجدد، خبر داد و افزود: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح کوثر برای کمک به ازدواج جوانان و تأمین جهیزیه دختران تحت حمایت کمیته امداد، مشارکت کنند.

کد خبر 366027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.