تحریم اقتصادی دشمنان با هدف تلخی جشن ۴۰ سالگی انجام شده است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: دشمنان با تحریم اقتصادی و خروج از برجام در پی تلخ کردن جشن ۴۰ سالگی انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز(دوشنبه) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: شهدا در مسیر تشکیل انقلاب و صیانت و پاسداری از نظام، خون خود را نثار کردند تا انقلاب امروز در اوج افتخار و بالندگی ایستاده باشد.

وی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر حاکمیت دینی و اراده الهی است، گفت: در طول تاریخ اسلام تنها انقلاب اسلامی ایران بود که بر پایه دین اسلام ناب محمدی تشکیل شد و امروز که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد تمام آحاد مختلف جامعه و جناح‌های سیاسی وظیفه دارند از این انقلاب صیانت و پاسداری کنند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب، دشمنان انواع ترفندها و توطئه‌ها را در حوزه‌های سخت و نرم برای براندازی نظام و جلوگیری از توسعه و پیشرفت نظام استفاده کردند.

وی افزود: علی رغم تمام توطئه‌ها امروز دشمنان مأیوس‌تر از گذشته شدند، اما ملت ایران مقتدرتر از گذشته مسیر خودش را طی می‌کند.

کرامتی با بیان اینکه پیام امام نشأت گرفته از وحی الهی بود، افزود: این پیام ارزش‌های الهی و اسلامی را به دنیا مخابره می‌کند و امروز مردم اروپا و آمریکا در حرکت‌های ضداستکباری اخیر ادعا کردند که ما از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال جشن پیروزی انقلاب از یک ویژگی خاصی برخوردار است، گفت: دشمنان نظام با صراحت تمام اعلام کردند که طعم جشن ۴۰ سالگی انقلاب را در کام ملت ایران تلخ خواهیم کرد.

امام جمعه گلپایگان افزود: البته با خروج از برجام و گسترش تحریم‌ها و متهم کردن جمهوری اسلامی به تروریست قصد داشتند تا حرکت روبه رشد نظام را متوقف کنند، اما در سایه رهبر معظم انقلاب و وحدت و انسجام ملی برخلاف میل آنان به اهداف بلندی رسیدیم.

وی گفت: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن ماه که جشن ملی ایران است با شرکت در راهپیمایی پایداری و ارادت خود به نظام را به استکبار جهانی نشان خواهد داد.

کد خبر 365985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.