عرضه آزمایشی کارت گردشگری از فرودین ماه ۹۸

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از عرضه آزمایشی کارت گردشگری از فرودین ماه ۹۸در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، نرگس شالچیان گفته است در حال پیاده‌سازی طرح خدمات کارت گردشگری در مشهد هستیم تا مدل بومی‌سازی شده کارت را در فروردین ماه ۹۸ به گردشگران و زائرانی که به این کلانشهر می‌آیند، عرضه کنیم.

به گفته وی خدمات کارت گردشگری در ۲۷ کشور جهان ارائه می‌شود و این طرح با هدف توسعه گردشگری پایدار، افزایش حضور و رضایتمندی زائران و گردشگران و ارائه خدمات متنوع با تخفیف ویژه تولید می شود.

به گفته معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد "بازی‌های اقتصادی حرف اصلی را در جذب گردشگر می‌زند و از مدل کارت گردشگری در این کلانشهر استفاده می‌شود تا زمینه برای جذب و ماندگاری بیشتر زائران و مسافران فراهم شود.

این کارت‌ها با مبلغ مشخصی شارژ می‌شود و به گردشگران و زائران عرضه می شوند. عمدتا مدت شارژ این کارت‌ها ۷۲ ساعت است و در قالب این کارت، بسته‌های متنوع و وسوسه‌انگیز که به افزایش مدت ماندگاری زائر و مسافر می‌انجامد، پیشنهاد می‌شود.

شالچیان با بیان اینکه هم‌اکنون مدت ماندگاری زائران در مشهد ۲روز و نیم است، گفته است با عرضه این کارت ها، تلاش می‌شود زمان ماندگاری زائران به ۳ روز یا ۳ روز و نیم افزایش یابد.

کد خبر 365844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.