امیدوارم در پایان لیگ روی سکو باشیم

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن با یکدیگر برابراند. امیدوارم نتیجه قالب تیم سپاهان باشد.

اعظم قینانی، سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی در مقابل تیم هندبال ذوب آهن در آخرین روز های برگزاری چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور اظهار کرد: امیدوارم در پایان این لیگ روی سکو باشیم. همه تیم ها برای به دست آوردن سکو تلاش می کنند. اینکه احتمال به دست آوردن سکو را صد در صد بدانم به نظرم خودخواهی است. هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن با یکدیگر برابراند. امیدوارم بازی خوبی داشته باشند و نتیجه به نفع تیم سپاهان باشد.

وی در خصوص شرایط تیم سپاهان گفت: تیم از نظر شرایط فنی و روحی خوب است و امیدوارم فرد مصدوم در تیم بتواند به بازی جمعه برسد، اما هنوز دکتر اجازه بازی به او را نداده است.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در خصوص پیش بینی نتیجه دیدار این دو تیم اصفهانی تصریح کرد: پیش‌بینی کار درستی نیست. امیدوارم هر دوتیم بازی خوبی ارایه دهند. به عنوان نایب رییس هیئت هندبال استان اصفهان اهمیت زیادی برایم دارد که دو تیم اصفهانی بازی خوبی داشته باشند.

قینانی با اشاره به حساسیت بازی تصریح کرد: هر دوتیم برای کسب مقام سوم می‌جنگند. رنج سنی بازیکنان سپاهان پایی‌تر است اما امیدوارم هر دو تیم بازی قابل قبولی برای تماشاگران ارایه دهند.

وی افزود: چند سال است که این بازیکنان در لیگ‌برتر بازی می‌کنند. سال گذشته در جایگاه پنجم لیگ ایستادیم، اما امسال با قالب جدید تری و جذب بازیکن و تغییر تیم در این لیگ حضور یافتیم. در دور رفت برخی از اشتباهات بازیکنان باعث باخت تیم شد اما در دور برگشت موفق شدیم با برطرف کردن نقاط ضعف بازیکنان این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: همیشه بازی‌های خانگیمان را بهتر انجام می‌دهیم و این مسئله می‌تواند از شرایط روحی و روانی بازیکنان به دلیل سن کم بودن آن‌ها باشد. امسال می‌توانیم چند پله بالا تر از سال‌های گذشته قرار بگیریم و تیم سپاهان و ذوب آهن را در سال های آینده در سکو های اول و دوم ببینیم.

قینانی در خصوص داوری در چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور اظهار کرد: در رشته هندبال سطح داوری به اندازه سطح بازیکنان و مربیان رشد نکرده است. البته بهتر از قبل شده است اما داوری نیاز دارد اشخاصی وارد مجموعه داوری لیگ برتر شوند که تجربه سوت زدن در این مقطع را داشته باشند. در کل مجموعه تلاش میکند شرایط خوبی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه داوران، بازیکنان، مربیان و ناظران یک چرخه را در هندبال به وجود می آورند، اظهار کرد: اگر به یکدیگر کمک نکنیم شرایط خوبی برای تیم‌ها ایجاد نمی‌شود. همه باید به یکدیگر کمک کنند تا هندبال را زیبا تر به نمایش بگذارند.

به گزارش ایمنا، دیدار دو تیم هندبال بانوان سپاهان و ذوب آهن، روز جمعه دوازدهم بهمن ماه ساعت ۱۱صبح به میزبانی تیم سپاهان در سالن شهید سجادی واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می‌شود.

کد خبر 365788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.