آذری: بازی برایم اهمیت زیادی داشت/ به وجود تک تک بازیکنان افتخار می‌کنم

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: دیدار تیم والیبال بانوان ذوب آهن مقابل نامی‌نو اهمیت زیادی برای من داشت و به سالن آمدم تا در کنار تیم باشم.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پس از کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال بانوان ذوب آهن در لیگ برتر امسال، در مورد حضورش در سالن و تماشای بازی دربی والیبال بانوان، اظهار کرد: این بازی برای من اهمیت زیادی داشت چون در اواسط مسابقات لیگ ریسکی کردیم که البته ریسک نبود و به دنبال حقمان بودیم؛ در بازی که در تهران با پیکان انجام دادیم قصد داشتیم سرنوشت قهرمانی را به روز آخر بکشانیم چراکه بازی کردن در خانه به منظور قهرمانی مهم بود.
وی افزود: امروز نشان دادیم که تدبیر کادر فنی تیم و مدیریت صحیح بوده و تقریباً به یک نقطه نظر  مشترکی رسیده بودیم که بچه ها باتمام وجودشان برای قهرمانی تلاش می‌کنند، من هم برای نخستین‌بار به سالن آمدم تا کنار بازیکنان و کادر فنی باشم و به همه آن‌ها تبریک می گویم؛  امیدوارم نماینده خوبی برای کشور در جام باشگاه‌های آسیا باشیم.
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص عملکرد بازیکنان تیم والیبال بانوان ذوب آهن، تصریح کرد: بازیکنان از نظر اخلاقی و فنی عالی هستند و جزو بهترین‌ها در ایران می‌باشند؛  به وجود تک تک آن‌ها افتخار می‌کنم.

کد خبر 365590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.