به بهانه شادی، حرمت‌شکنی نکنید

شهرضا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: نباید به بهانه شاد کردن مردم و گسترش نشاط اجتماعی، حرمت انقلاب و ارزش‌های اسلامی زیر پا گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سرهنگ جواد استانی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان، تأکید کرد: جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای دوستان امیدبخش و شکستی برای دشمنان و بدخواهان است، بنابراین باید به بهترین شیوه برگزار شود.

وی ادامه داد: براندازی رژیم شاهنشاهی به دلیل هماهنگ نبودن با رویداد غدیر و ولایت فقیه، برقراری حکومت اسلامی در کشور و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج)، از مهمترین هدف‌های امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا خاطرنشان کرد: حضور همه مردم و مدیران در جشن‌های پیروزی انقلاب لازم است، در حالی که تاکنون حضور اندک مدیران در برنامه‌های میهنی و مذهبی، انتقاد امام جمعه و دیگران را به همراه داشته است.

داستانی با بیان اینکه مدیران باید در بین مردم حضور داشته باشند، یادآور شد: برخی‌ها به بهانه شادی و گسترش نشاط اجتماعی حرمت‌شکنی می‌کنند، در حالی که این کارها مورد پسند مردم انقلابی نیست.

وی با بیان اینکه هیچ کس با شادی مردم مخالف نیست، تأکید کرد: مردم شاد هستند و زمانی شاد آن‌‍‌ها ادامه می‌یابد که مدیران به وظیفه خود عمل و برای جبران کاستی‌ها و مشکلات، تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا اظهار کرد: اگر در برنامه‌ای موسیقی زنده اجرا می‌شود، درون‌مایه موسیقی باید با حرمت انقلاب سازگار باشد.

داستانی تصریح کرد: گاهی گروه‌های موسیقی دختران کم‌توان ذهنی یا جسمی با انجام حرکات موزون برنامه اجرا می‌کنند، این برنامه‌ها باید در برابر بانوان اجرا شود نه اینکه در جشن‌های گوناگونی که آقایان نیز در آن هستند.

وی با اشاره به اجرای ۲۳۶ برنامه کارگروه "نیروهای مسلح و بسیج این شهرستان" در دهه فجر امسال، یادآور شد: ۱۰ برنامه از این تعداد از سوی نیروهای مسلح و سایر آن‌ها از سوی بسیج اجرا می‌شود.

کد خبر 365440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.