جمشیدی: ذوب آهن از رفتن مسلمان ضرر نکرد

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: با مسلمان توافق کردیم که مطالباتش را تا زمانی که در ذوب آهن بوده است به او بپردازیم و باشگاه در این زمینه ضرر نکرده است.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: دیروز جلسه بسیار خوبی داشتیم تا بتوانیم در فصل جاری ، ذوب آهن متفاوت و خوبی را ببینیم. می خواهیم ذوب آهن در آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشد و تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در مورد چگونگی جدایی محسن مسلمان از باشگاه ذوب آهن گفت: مسلمان تا چند روز گذشته با تیم تمرین می کرد، اما علیرضا منصوریان سرمربی تیم با آنالیز این بازیکن به این نتیجه رسید که شرایط همکاری برای هر دو طرف مناسب نیست.

عضو هیئت مدیره ذوب آهن ادامه داد: اختیار ورودی و خروجی تیم فوتبال ذوب آهن را به دست منصوریان سپرده ایم تا بازیکنان مدنظرش را جذب کند و یا کسانی را که نیاز ندارد از تیم کنار بگذارد.

جمشیدی با بیان اینکه ذوب آهن از جدایی مسلمان ضرر نکرده است، افزود: با او توافق کردیم که مطالباتش را تا زمانی که در باشگاه بوده است به او بپردازیم. این بازیکن روز گذشته  با یک باشگاه قرار داد بست؛ شاید مسلمان با مربی و باشگاه جدید بتواند به نتیجه دلخواهش برسد، اما انتظارات باشگاه ذوب آهن را بر آورده نکرد.

وی در پاسخ به این سوال که ذوب آهن در نیم فصل اول مشکل مهاجم داشت و باشگاه در این رابطه چه تمهیداتی را پیش بینی کرده است؟ افزود: خلعتبری را در فاز هجومی جذب کرده ایم تا در ادامه به تیم فوتبال ذوب آهن کمک کند. می دانیم که یک مهاجم شش دانگ و تمام کننده نیاز داریم که منصوریان در این زمینه بیشتر به دنبال جذب بازیکن خارجی است، اما تا به امروز اسم شخص خاصی را به باشگاه نداده است.

کد خبر 365396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.