فدراسیون بسکتبال نظارت کافی بر لیگ دسته یک ندارد

مدیر فنی تیم خانه بسکتبال اصفهان گفت: قطعاً دیدار مقابل مس کرمان در دور برگشت مرحله پلی‌آف، در سالن غیراستانداردی برگزار می‌شود.

مسعود پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم مس کرمان از اسپانسر بسیار قدرتمندی بهره‌مند است، توانسته به‌عنوان تیم سرگروه به مرحله پلی‌آف صعود کند؛ مس از بازیکنانی مثل وحید اسلامی که حتی تا پای قراداد با ذوب آهن و بازی در لیگ برتر هم پیش رفت، برخوردار است.

وی با بیان اینکه تیم خانه بسکتبال بسیار جوان است، افزود: میانگین سنی بازیکنان این تیم کمتر از ۲۰ سال است اما با همدلی خوب توانستند دور رفت در یک دیدار خانگی از سد مس کرمان بگذرند.

پناهی با تأکید بر نبود نظارت کافی فدراسیون بر لیگ دسته یک بسکتبال، خاطرنشان کرد: باید در یک سالن غیراستاندارد که قطعاً از سوی فدراسیون بسکتبال تأیید شده، بازی کنیم؛ مطمئناً در بازی برگشت فضا متعلق به میزبان است.

مدیر فنی تیم خانه بسکتبال اصفهان در مورد شرایط تیمش برای مصاف با مس کرمان در دور برگشت مرحله پلی‌آف، گفت: فردا –پنجشنبه ۲۷ دی ماه- میهمان مس کرمان هستیم. انگیزه مضاعف بازیکنان و مجموعه تیم پس از بُرد شیرین دور رفت مقابل مس و همچنین تمرینات خوبی که طی هفته گذشته داشتیم، شرایط را برای انجام یک بازی بسیار خوب در کرمان مهیا کرده است؛ هیئت بسکتبال استان اصفهان نیز از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

وی اضافه کرد: شارا زادوریان، گارد رأس اصلی تیم را به‌دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نداریم.

کد خبر 364746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • L IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    0 0
    چرا با تماشاگران کرمان که دیروز داور رو کتک زدن برخورد نشد.چرا بازی متوقف نشد .چرا قانون اعمال نشد؟