برگزاری ایده‌کاپ برای زیباسازی شهر

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از برگزاری ایده‌کاپ با رویکرد زیباسازی نوروزی در شهر اصفهان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این ایده‌کاپ مشارکت شهروندان در زیباسازی شهر است.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این ایده کاپ با محوریت زیباسازی نوروزی در سه قالب «از خانه تکانی تا  شهر تکانی»، «زیباسازی فضاهای شهری با استفاده از فرهنگ نوروز» و  «ارائه طرح برای نازیبایی‌های شهر و راهکارهای نوین برای ایجاد محیط های با نشاط شهری» آماده حمایت از طرح‌ها و  ایده های خلاق شهروندان است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی ایده‌کاپ در سه سطح، فضای مجازی، بنر و پوستر و پیامک از چهارم دی‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تا ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون بیش از ۶۰ طرح  به دبیرخانه ارسال شده و آثار ارسال شده به دبیرخانه طی دو روز توسط داوران مشترک از سازمان زیباسازی و مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین ارزیابی و در نهایت ۱۴ اثر در قالب هفت طرح و هفت ایده به مرحله نهایی خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایده‌کاپ با رویکرد زیباسازی ۲۷ دی ماه ساعت ۹ صبح در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود و صاحبان آثار با حضور در این ایده کاپ به مدت سه دقیقه از طرح خود در قالب کلیپ یا پاورپوینت دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی ۷۰ درصد آرا توسط سه داور حاضر در جلسه و  ۳۰ درصد  آرا توسط مخاطبان به صورت الکترونیکی جمع آوری خواهد شد و در نهایت سه  اثر در مرحله نهایی انتخاب می‌شود، البته طرح هایی که قابلیت اجرا داشته باشد، در نوروز ۹۸ اجرایی خواهد شد.

کد خبر 364583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.