سازمان فاوا رتبه برتر سازمان‌های شهرداری اصفهان را کسب کرد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در ارزیابی عملکرد انجام شده در هشت ماهه سال‌جاری موفق به کسب رتبه نخست در میان سایر سازمان‌های شهرداری شد.

سید حمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهداف اجرای این ارزیابیاظهار کرد: این اقدام در راستای تأکید شهردار اصفهان مبنی بر تقویت و گسترش ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد سازمان‌های وابسته، همچنین نیل به اهداف برنامه اصفهان۱۴۰۰ در بازه زمانی فروردین تا آبان ماه ۹۷، به طور رسمی توسط مدیریت هماهنگی و نظارت معاونت هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان انجام شد.

وی با اشاره به شاخص‌های این ارزیابی، تصریح کرد: مهمترین شاخص‌های ارزیابی این دوره شامل تحقق اهداف اختصاصی، پیشرفت طرح‌ها و پروژه ها، تحقق بودجه، بازپرداخت بدهی‌ها و وصول مطالبات، دستیابی به توانمندی ویژه، ارایه آمار و اطلاعات و گزارش پرسنلی و جذب مشارکت‌ها بود که در این راستا همکاران سازمان توانستند با تلاش فراوان در مجموع، این سازمان را به رتبه برتر سازمان‌های شهرداری ارتقاء دهند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این دوره ۵۰ درصد از امتیاز به دستیابی اهداف اختصاصی سازمان، پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها و تحقق بودجه اختصاص داشت که به معنی تمرکز بیشتر امتیازات به فعالیت‌های اختصاصی سازمان است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش در جهت تحقق اهداف شهر هوشمند و خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان اصفهان در آینده گام‌های ارزنده‌تری برداشته شود.

کد خبر 364523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.