انتقاد بخشدار بادرود از مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان

نطنز- بخشدار بادرود گفت: جای بسی تاسف است که مسئولان بادرود از تغییرات مدیریتی بزرگترین اداره بخش بی اطلاع باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، احمدرضا اصغری در آیین تکریم و معارفه رییس جدید اداره آموزش و پرورش بادرود با انتقاد از مسئولان اداره کل بابت نداشتن اطلاع و تغییر ناگهانی رییس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: جای بسی تاسف است که مسئولان بخش از برکناری رییس بزرگترین اداره بخش بی اطلاع باشند.    

وی افزود: برایمان این مراسم غیر منتظره بود.

حسین ماهیان، رییس سابق اداره آموزش و پرورش بادرود با اشاره به اقدامات علمی فرهنگی صورت گرفته در طی این مدت اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات که وجود داشت، اقدامات ارزشمندی  در این حوزه صورت گرفت  که کسب رتبه‌های علمی دانش آموزان در کنکور سراسری و مسابقات دانش آموزی و همچنین توجه ویژه به امر اقامه نماز در مدارس از مهمترین آنها بوده است.

وی گفت: خوشبختانه در مدت خدمتم کمترین ریزش در مجموعه مدیران و معاونان مدارس اتفاق افتاد و نگاهمان بر این بود که با نیروهای توانمند برخوردهای جناحی و سیاسی نشود.

اسماعیلی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان نیز در این آیین با تقدیر از زحمات مدیر سابق اداره آموزش و پرورش بادرود عنوان کرد: امروزه مدیریت در آموزش و پرورش سخت و چالش برانگیز است.

وی تصریح کرد: بزرگترین توفیق برای انسان خدمت‌گزاری به مردم است به‌ ویژه در آموزش و پرورش که زیربنای علم و فرهنگ جامعه است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و  پرورش استان اصفهان با تاکید بر حفظ جایگاه آموزش و پرورش در کشور، گفت: اگر بخواهیم مملکتی آباد و مترقی داشته باشیم به آموزش و پرورشی قوی و بالنده نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: بادرود از مناطق نمونه استان در زمینه‌های علمی آموزشی به شمار می آید و امیدواریم با تلاش فرهنگیان این منطقه همچنان به دوران طلایی خود باز گردد.

عباسعلی عصمتی، رییس جدید آموزش و پرورش بادرود اظهار کرد: خدمت به مردم از هرچیزی با ارزش‌تر است و امیدوارم بتوانم با کمک همکاران و فرهنگیان، خدمت گزار خوبی در عرصه علم و فرهنگ منطقه باشم.

وی افزود: تعامل، همفکری و پرداختن به مسائل آموزشی و پرورشی و قانون مداری اصل و اساس برنامه‌ها است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات ۲۳ ماهه حسین ماهیان تقدیر و عباسعلی عصمتی به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش بادرود معرفی شد.

کد خبر 364500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.