صدرنشینی ازبکستان با پیروزی پرگل برابر ترکمنستان

تیم ملی ازبکستان با پیروزی پر گل برابر ترکمنستان به صدر جدول گروه F صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام ملت‌های آسیا، امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ازبکستان و ترکمنستان در ورزشگاه رشید به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

ازبکستان که در دیدار قبلی به زحمت و با نتیجه ۲ بر یک از سد عمان گذشته بود در دیدار برابر ترکمنستان کار سختی نداشت و در همان نیمه نخست با ۴ گل هم پیروزی‌اش را قطعی کرد و هم صدرنشینی خود را.چهار گل ازبکستان در نیمه نخست توسط سیدیکوف در دقیقه ۱۷، شومورودوف در دقایق ۲۴ و ۴۲ و ماشاریپوف در دقیقه ۴۰ به ثمر رسید.

بدین ترتیب ازبکستان مانند ژاپن شش امتیازی شد اما به دلیل تفاضل بهتری که به لطف پیروزی پرگل برابر ترکمنستان به دست آورد در صدر جدول گروه F جای گرفت؛ حالا بازی آخر ژاپن و ازبکستان که در دور پایانی مرحله گروهی برگزار می‌شود حکم تعیین صدرنشین را دارد و ژاپن اگر می‌خواهد صدرنشین این گروه شود و در مراحل بعد کار راحت‌تری داشته باشد حتماً باید ازبکستان را ببرد در غیر اینصورت این ازبکستان است که به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود می‌کند.

گفتنی است صدرنشین گروه Fدر مرحله یک هشتم نهایی با تیم دوم گروه Eکه عربستان یا قطر خواهد بود بازی خواهد کرد و تیم دوم گروه F با تیم دوم گروه دوم که به احتمال فراوان استرالیا است بازی می‌کند.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فردا وارد دور سوم و پایانی مرحله گروهی می‌شود؛ دو دیدار همزمان فردا مربوط به گروه Aاست که برنامه آن به شرح زیر است:

گروه A- ساعت ۱۹ و ۳۰ ذقیقه به وقت ایران:

امارات- تایلند

هند- بحرین

کد خبر 364497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.