دولتمردان امروز با تمام توان ایستاده‌اند

استاندار اصفهان گفت: ایجاد اشتغال یکی از وظایف اصلی ما است و در این راستا هر کس بتواند شغلی ایجاد کند، قهرمان است و فردی هم که با سستی و کم کاری، شغلی را کم کند خیانتکار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، عباس رضایی امروز (یکشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به وضعیت اقتصادی امروز کشور خرسندیم که امروز شاهد افتتاح چندین پروژه و به بار نشستن خدمات و ایجاد صدها شغل در این پروژه ها هستیم و تحقق این امر مهم امید مردم را به آینده کشور دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه اعمال تحریم های ناجوانمردانه استکبار نه تنها مردم و مسئولان را ناامید نکرده است بلکه در بخش‌هایی سبب خودکفایی و همچنین پیشرفت‌ کشور شده است، افزود: حضور معاون اول رییس جمهور در کاشان نشان از تلاش و همت دولتمردان همچنین اهمیت موضوع اشتغال، فناوری، نوآوری دارد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال و فناوری و نوآوری استفاده کرد، تصریح کرد: ایجاد اشتغال یکی از وظایف اصلی ما است و در این راستا هر کس بتواند شغلی ایجاد کند، قهرمان است و فردی هم که با سستی و کم کاری شغلی را کم کند خیانتکار است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی که دشمنان این مرز و بوم بر علیه ملت ایران به راه انداخته اند، خوشبختانه دولتمردان و مردم با تمام توان ایستاده‌اند.

کد خبر 364459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.