خروج مطب پزشکان از منازل مسکونی بازنگری شود

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سطح استان اصفهان هشت هزار پزشک فعالیت دارند که سه هزار نفر آنها پزشک عمومی هستند و دارای درآمد خوبی نیستند و ضروری است که در خصوص خروج فعالیت مطب پزشکان از منازل مسکونی بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی پیش از ظهر امروز _یکشنبه ۲۳ دی ماه در "نشست مشترک کانون وکلای اصفهان با مدیران و نمایندگان کانون سردفتران، مرکز وکلای قوه قضائیه، کانون کارشناسان و نظام مهندسی" اظهار کرد: شورای عالی استان‌ها طرحی را مبنی بر خروج فعالیت وکلا، پزشکان، دفاتر روزنامه و دفاتر ثبت اسناد از منازل مسکونی اعلام کرده است که در این شرایط از این پنج گروه در صورت فعالیت در منازل مسکونی عوارض دریافت شود و از ماه گذشته دریافت عوارض از  این پنج گروه در سطح کشور آغاز شد.

وی افزود: این در حالی است که حدود ۴۵ پزشک در مجلس شورای اسلامی مشغول فعالیت هستند و از این تعداد ۲۵ نفر عضو شورای نظام پزشکی کشور هستند و این موضوع را به  کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع دادند؛ معاون کمیسیون اجتماعی و عضو نظام پزشکی کشور از کمیسیون شوراها درخواست کرده که موضوع پرداخت عوارض توسط پنج گروه در صحن علنی مجلس را مطرح نکنند و از دستور کار خارج شود.

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اگر دریافت عوارض از این پنج گروه محقق شود مشکلات بسیاری به دنبال خواهد داشت. به عنوان نمونه پزشکان باید برای نصب تابلو و رعایت زیباسازی شهری، سرقفلی وموارد متعددی عوارض پرداخت کنند و امیدواریم این موضوع در مجلس اسلامی تایید نشود.

وی ادامه داد: در سطح استان اصفهان هشت هزار پزشک فعالیت دارند که سه هزار نفر آنها پزشک عمومی هستند و دارای درآمد خوبی نیستند و ضروری است که در خصوص خروج فعالیت مطب پزشکان از منازل مسکونی بازنگری شود.

کد خبر 364449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.