پرستاران یکی از ارکان مهم سلامت جامعه هستند

شهردار اصفهان گفت: پرستاران یکی از ارکان سلامت جامعه بوده و با وجود ناملایمات موجود، برای سلامت جسمی و آرامش روحی بیماران همه چیز خود را صرف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی شامگاه شنبه _ ۲۲ دی ماه_ در آیین گرامیداشت مقام پرستار در جمع پرسنل بیمارستان خانواده اصفهان اظهار کرد: پرستاران بیشترین نقش را در امید به زندگی مردم و اثربخشی در زندگی آنان برعهده داشته و از این حیث حضرت زینب(س) پرستار یگانه تاریخ است که همیشه به عنوان زنی مقاوم از او نام برده می‌شود که نه تنها پرستار بیماران کربلا بود بلکه توانست به عنوان یک مدیر توانمند بعد از واقعه تاریخی عاشورا نقش آفرینی کند.

شهردار اصفهان با تاکید بر لزوم پایداری در راه حضرت زینب(س)، ادامه داد: تاریخ زنی همچون او را به خود ندیده است زیرا بزرگترین حرکت سیاسی اجتماعی تاریخ بشری را ورق زد درحالی که مصیبتی بزرگ را شاهد بود.

وی با بیان اینکه پرستاران هر روز با افرادی که نیازمند محبت هستند سر و کار دارند، تصریح کرد: مردم همواره پرستاران را دوست داشته‌اند زیرا آن‌ها یکی از ارکان سلامت جامعه بوده و با وجود ناملایمات موجود، برای سلامت جسمی و آرامش روحی بیماران همه چیز خود را صرف می‌کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: پرستاران با آنکه ممکن است در معرض سخنان ناصواب بیماران قرار گیرند اما با تحمل خود باعث شده‌اند آن‌ها را همچون فرشته نجات ببینیم و به عملشان امید داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه لازم است پرستاران همواره دوره‌های آموزشی مختلف را گذرانده و ایمانی راسخ به خداوند داشته باشند، گفت: شهرداری اصفهان آماده همکاری با بیمارستان خانواده است تا درپی آن هم کارکنان این بیمارستان از امکانات رفاهی شهرداری استفاده کنند هم کارکنان شهرداری از امکانات درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

کد خبر 364398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.