رییس جدید برای رفع مشکلات هیئت تصمیم بگیرد

سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر شرایط هیئت مناسب نبوده است، گفت: البته تلاش کردیم شرایط را سر و سامان دهیم اما چون رییس جدید هیئت هنوز انتخاب نشده، انجام این کار دشوار بود.

عبدالرسول یزدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: قرار بود مجمع انتخابات ریاست هیئت دوومیدانی روز _یکشنبه ۲۳ دی‌ماه_ برگزار شود اما لغو شد؛ زمان ثبت‌نام کاندیداها، طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان و با توجه به اینکه مشمول این قانون می‌شدم، ثبت‌نام نکردم.

یزدی‌زاده در خصوص تخلیه انبار هیئت دو و میدانی استان، گفت: این انبار به دستور علیرضا امینازاده، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، برای دفتر هیئت ورزش‌های سه‌گانه در نظر گرفته شده بود، اکنون این انبار در اختیار هیئت دو و میدانی است؛ این مکان به مدت هشت سال انبار بوده است؛ در شرایط موجود دو و میدانی، این اقدامی غیرکارشناسی است و نه تنها کمکی به دو و میدانی اصفهان نمی‌کند بلکه صرفا التهابات را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه برخی اقدامات با تعارف و رودربایستی انجام می‌شود، تصریح کرد: پیش از این نیز برای تبدیل این انبار به دفتر هیئت سه‌گانه بررسی‌هایی انجام شد، اما به نتیجه نرسیدند و اکنون به دلیل رودربایستی با رییس جدید هیئت سه‌گانه و رونق مسائل سیاسی در هیئت‌ها ، این اقدام را انجام دادند.

سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان در خصوص بی‌نظمی در زمان تمرین ورزشکاران دو و میدانی، خاطرنشان کرد: متأسفانه در ماه‌های اخیر شرایط هیئت مناسب نبود؛ البته تلاش کردیم شرایط را سامان دهیم، اما به دلیل مشخص نبودن وضعیت هیئت از نظر برگزاری انتخابات، انجام این کار دشوار بود؛ مدت زمان تمرین دوندگان در فصل پاییز و زمستان کاهش می‌یابد و به دلیل وجود تنها یک پیست در اصفهان و کمبود امکانات هیئت، مشکلاتی به وجود آمد. که رییس هیئت آینده باید تصمیماتی در زمینه نظم بخشیدن به ساعات تمرین ورزشکاران و رفع مشکلات انجام دهد.

یزدی‌زاده با اشاره به شرایط و مشکلات پیست دو و میدانی انقلاب، گفت: ورزشگاه انقلاب در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان است و ساخت رختکن از اختیارات رییس هیئت نیست اما باتوجه به توان هیئت، در این پیست یک رختکن موقت ایجاد کردیم؛ در طی زمان ریاستم در هیئت، مشکلات موجود را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان منتقل کردم که متأسفانه با وجود بودجه تعمیرات برای ورزشگاه انقلاب اما تعمیر پیست انقلاب را مانند بقیه کارهایی که برای هیئت دو و میدانی در بخش سخت‌افزار انجام نداده‌اند، جدی نگرفتند؛  بودجه هیئت‌ها مشخص است و صرفاً برای انجام کارهای اجرایی کفایت می‌کند.

وی اضافه کرد: متأسفانه اداره‌کل ورزش و جوانان استان، رشته دو و میدانی را جدی نمی‌گیرد از همین رو مربیان، ورزشکاران و اعضای هیئت به دلیل نگاه اداره‌کل، دچار آسیب می‌شوند.

سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان در خصوص ادامه فعالیتش در این هیئت، اظهار کرد: قصد ادامه فعالیت در هیئت دو و میدانی را ندارم؛ اگر کمکی از من بخواهند و از دستم بر بیایید انجام می‌دهم، اما ترجیح میدهم میدان را به افراد دیگر بدهم.

کد خبر 364203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.