دست پر ازبکستان و ژاپن

در ادامه جام ملت‌های آسیا امروز -۱۹ دی ماه- ژاپن پر افتخارترین تیم جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت و با وجود شکست در نیمه نخست به پیروزی سه بر دو رسید.

به گزارش ایمنا،‌ تیم ملی ژاپن در دقیقه ۲۷ با شوت ارسلان آمانوف، نیمه نخست بازی را واگذار کرد اما در نیمه دوم سامورایی‌ها با سه گل متوالی دقایق در دقایق ۵۶، ۶۱ و۷۱ نتیجه بازی را به سود خود تغییر دادند و گل دقیقه ۷۹ احمد عطایف از نقطه پنالتی نیز نتوانست

در دیگر بازی امروز  تیم‌های ملی ازبکستان و عمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه الشارجه امارات به مصاف هم رفتند.

اگرچه در نیمه نخست مالکیت توپ و میدان در اختیار عمانی‌ها بود اما در دقیقه ۳۴  اودیل احمدوف دروازه عمان را باز کرد تا نیمه اول به سود ازبکستان به پایان برسد. در نیمه دوم این دیدار، نمایش هجومی تیم ملی عمان ادامه پیدا کرد تا در دقیقه ۷۲ علی سلیمان البوسعیدی موفق به بازکردن دوازه حریف شود.

شاگردان هکتور کوپر اما در دقیقه ۸۵ روی یک ضد حمله سریع با پاس در عمق علی‌بائف و ضربه بغل پای چپ الدور شومورودوف به گل دوم رسیدند تا عمان سه امتیاز این بازی را از دست دهد. اگرچه یگور کریمتس در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده از زمین اخراج شد وازبکستان لحظات پایانی مسابقه را با یک بازیکن کمتر ادامه داد ولی در نهایت موفق شد در دیداری دشوار و نزدیک، برتری ۲ بر یک را حفظ کند.

کد خبر 364133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.