معرفی جدیدترین محصولات سونی در نمایشگاه CES ۲۰۱۹

شرکت سونی در کنفرانس مطبوعاتی در بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان به معرفی اسپیکر جدید خود پرداخت و مدیرعامل این شرکت از داستان موفقیت‌ها و پروژه‌های خود سخن گفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ در واقع تلاش خلاقانه این غول دنیای فناوری برای معرفی محصولات جدید خود بود. شرکت سونی که میراث‌دار تولید تلویزیون‌های برتر و تجهیزات صوتی درخور توجه بود، هیچ فرصتی را برای نشان دادن آخرین محصولات خود در بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان از دست نداد.

در این کنفرانس مطبوعاتی، تیم راتمن، رئیس تصاویر سرگرم کننده شرکت سونی و راب استرینگر، مدیر عامل بخش موزیک سونی بر روی صحنه نمایش ظاهر شدند و از داستان موفقیت‌ها و پروژه‌های خود سخن گفتند. مدیرعامل این شرکت از فروش بیش از ۹۱ میلیون PlayStation ۴ در سطح جهانی سخن گفت و افزود: :زمانی که خلاقیت و تکنولوژی با یکدیگر ترکیب شوند، محتوای شگفت انگیزی به ارمغان می‌آورند."

پرل ویلیمز، یکی از هنرمندان شرکت سونی نیز بر روی صحنه نمایش آمد و از سفر اخیر خود به توکیو، جایی که جدیدترین تکنولوژی صوتی را در آن جا جستجو کرد، سخن به میان آورد.

جدیدترین محصولات شرکت سونی که در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ معرفی می‌شوند شامل تلویزیون‌های ۸K است که با نمایشگرهای ۸۵ و ۹۸ اینچی عرضه خواهند شد. همچنین در نمایشگاه امسال از هدفون‌های WH-۱۰۰۰x که صداهای محیط را حذف می‌کنند، دستگاه‌های ۴K player و اسپیکر GTK-PG۱۰ رونمایی کرد. اسپیکر جدید سونی مجهز به باتری قابل‌شارژ است که می‌تواند برای مدت ۱۳ ساعت موسیقی پخش کند.

این اسپیکر دارای ظاهر مکعب‌شکل است و دارای دو پنل ویژه در قسمت بالایی است. این دو پنل قابلیت تقویت میزان پخش صدا را در مهمانی‌های بیرون از خانه بر عهده می‌گیرد. جالب است بدانید که اسپیکر جدید سونی ویژگی ضدآب دارد و چنانچه هر گونه نوشیدنی روی آن‌ بریزد، مشکلی پیدا نمی‌کند.

از دیگر ویژگی‌های اسپیکر GTK-PG۱۰ می‌توان به برخورداری از رادیو FM، بلوتوث، اتصال USB و ورودی AUX اشاره کرد. همچنین دکمه‌هایی ویژه که برای قابلیت Mega Bass این اسپیکر تعبیه شده است، لذت شنیدن موسیقی را بهبود می‌بخشد.

کد خبر 364036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.