آموزش و پرورش باید بر فعالیت معلمان نظارت داشته باشد

سمیرم- بخشدار بخش وردشت سمیرم در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه مهم فرهنگیان در جامعه آموزش و پرورش باید بر فعالیت فرهنگیان نظارت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، علیرضا فخری زاده امروز سه شنبه ۱۸ دی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمیرم که در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد با اشاره به فرهنگی بودن خود و آشنایی با سختی هایی که در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد گفت: با توجه به شناختی که از آموزش و پرورش دارم تا به امروز هر درخواستی که در این حوزه به ما رسیده است را تلاش کرده ام ۱۰۰ درصد انجام دهم.

وی همچنیمپن با اشاره به جایگاه مهم و اساسی فرهنگیان به ویژه معلمان در جامعه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش باید بر فعالیت فرهنگیان به ویژه معلمان نظارت دقیق داشته باشد.

فخری زاده افزود: در منطقه وردشت مدارسی وجود داشته که حتی یک دانش آموز هم ندارند.

بخشدار منطقه وردشت با اشاره به نامناسب بودن تعدادی از مدارس این بخش متذکر شد: در بخش وردشت ۵۰ درصد هزینه ها را ما متقبل میشویم و مابقی را آموزش و پرورش وارد عمل شود که خدایی ناکرده با توجه به فرسودگی مدارس شاهد اتفاق بدی نباشیم.

وی با اشاره به وسعت بالای شهرستان و زیاد بودن فاصله های بین روستاها خاطر نشان کرد: هزینه ایاب الذهاب دانش آموزان در منطقه بالا بوده و تامین این هزینه برای دانش آموزان قطعا موجب بهبود کیفیت آموزشی می شود.

کد خبر 364015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.