انسان‌ها از برقراری ارتباط کلامی با یکدیگر فاصله می‌گیرند

گلپایگان- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: اگر ابتدایی‌ترین و مهمترین اصول برقراری ارتباط را صحیح صحبت کردن و فن بیان مناسب بدانیم، تاثیرات مثبت و مطلوب این اصل را در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، سعید ضابطی امروز (یکشنبه) در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از راه‌های اصلی و موثر در برقراری ارتباط با دیگران و همچنین نشان دادن موقعیت اجتماعی و فردی هر شخص در جامعه زبان و نحوه صحبت کردن افراد است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ابتدایی‌ترین و مهمترین اصول برقراری ارتباط را صحیح صحبت کردن و فن بیان مناسب بدانیم، تاثیرات مثبت و مطلوب این اصل را در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود شاهد خواهیم بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون وسایل ارتباطات جمعی و فضای مجازی که اکثر افراد به استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برای بیان مطالب و خواسته‌های خود روی آورده‌اند و از مکالمه و ارتباط کلامی با یکدیگر فاصله می‌گیرند باید خلأهای ارتباط کلامی برطرف و لازمه‌های فرهنگی و هنری در این زمینه تامین شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی فن بیان و سخنوری نشان از پتانسیل و توانایی بالای مراکز فرهنگی شهرستان است که زیر چتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قادر به انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری در چارچوب قانونی هستند.

کد خبر 363776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.