امدادرسانی به ۷۳ مسافر طی بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۷۳ حادثه دیده در جاده های مواصلاتی و محورهای برفگیر استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد .

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طرح زمستانه امدادگران هلال احمر استان اصفهان همراه با دیگر سازمان‌ها از ۲۲ آذر ماه در جاده‌های استان آغاز شده است، اظهار کرد: کمک به در راه ماندگان، امدادرسانی به افراد در حال تردد در مناطق کوهستانی و ... از جمله اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دراین زمینه است.

وی به اقدامات  امدادگران هلال احمر استان اصفهان طی ۴۸ ساعت اخیر اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی بارش‌هایی را در محورهای مواصلاتی شهرستان های خوانسار ، سمیرم و فریدن داشتیم که در این شرایط برخی از مسافران گرفتار برف و کولاک شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، نجات گران و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در سطح استان به یاری مسافران شتافته و در مجموع به ۲۳ خودرو در راه مانده و ۷۳ سرنشین آنها امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی طرح زمستانه هلال احمر تا ۲۰ اسفند ادامه دارد، افزود: ۴۰ پایگاه امداد و نجات در این طرح به نیازمندان خدمات امدادی ارایه می‌دهد.

کد خبر 363670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.