اولویت مسئولان باید رفع مشکلات اقتصادی و گره‌گشایی از امور مردم باشد

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: اولویت امروز مسئولان باید حل مشکلات اقتصادی و گره‌گشایی از امور مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت‌الاسلام روح‌الله امینی در خطبه های نماز جمعه شهر نطنز  با بیان اینکه مردمی که طی چهار دهه گذشته در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته‌اند و باعث خلق دستاوردهای بسیار بزرگ برای انقلاب شده‌اند می‌بایست تکریم شوند، اظهار داشت: مردم با مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که می‌طلبد برای قدردانی از این مردم  نجیب و انقلابی و صبور در بودجه ۹۸ به معیشت آن‌ها توجه وافر شود.

امام جمعه نطنز ضمن بیان اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی مردم به‌ سختی گذران زندگی می‌کنند، گفت: اولویت امروز مسئولان باید حل مشکلات اقتصادی و گره‌گشایی از امور مردم باشد.

امینی برپایی نماز جمعه  را مهم‌ترین دستاورد انقلاب دانست و افزود: این سنگر امن در این چهار دهه توانسته توطئه‌های دشمن را خنثی کند که اگر حضور مردم نبود این دستاورد به معنای واقعی محقق نمی‌شد.

وی با بیان اینکه دشمن از حضور مردم در نماز جمعه و صحنه‌های سیاسی و اجتماعی می‌هراسد، تصریح کرد: خوشبختانه ملت ایران با هوشیاری بارها به بیگانگان اثبات کرد که همچنان پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده است و لحظه‌ای از آن کوتاه نخواهد آمد.

خطیب جمعه نطنز اضافه کرد : آنچه توانست ما را در این چهل سال از بحران و تحریم‌های مختلف عبور دهد حضور مردم درصحنه بود بنابراین امروز نیز نمی‌توان انقلاب را بدون مردم تصور کرد زیرا پشتیبانی همین ملت دشمن را مأیوس و امید را در دل مظلومان زنده کرده است.

وی همچنین به فرارسیدن ۱۷ دی‌ماه سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب توسط رضاخان اشاره و اظهار ‌کرد: کشف حجاب با هدف ترویج بی‌بندباری و از میان برداشتن عفت و حیا توسط رضاخان انجام شد تا با گرفتار کردن نسل‌های جوان به لذت‌های دنیوی جوانانی سست و بی اراده در جامعه تربیت کنند.

کد خبر 363548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.