رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی مایه ناامیدی دشمنان است

تیران-مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور مایه ناامیدی دشمنان و عامل امیدواری مردم به نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، روح‌الله جوانی در گردهمایی ناظرین انتخابات شورای نگهبان شهرستان تیران و کرون با اشاره به ظرفیت های علمی، اقتصادی و نظامی کشور اظهار کرد: کشورمان در طول چهل سال انقلاب جهش زیاد علمی داشته است اما این فعالیت های شاخص همیشه خاموش مانده و دشمن با بزرگنمایی مشکلات بر این پیشرفت ها پرده انداخته است.

وی افزود: وجود مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای کشور فرصت سازی و زخمی برای دشمنان شده تا با بزرگنمایی مشکلات بتوانند مردم را نسبت به نظام و مسوولان بد بین کنند که رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور مایه ناامیدی دشمنان و عامل امیدواری مردم به نظام است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه کم کاری در برخورد با مفاسد اقتصادی، عدالت اجتماعی را از بین برده است یادآورشد: وجود چنین مشکلاتی موجب ناامیدی مردم شده و دشمن برای رسیدن به برنامه های خود از این فضا استفاده کرده است.

وی ادامه داد: توطئه دشمنان استفاده از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برای ایجاد ناامیدی نسبت به نظام است و با استفاده از ظرفیت های رسانه ها آینده را زشت و مایه بدبختی ملت ایران به تصویر کشیده‌اند و با همین ترفند مردم را به حضور اعتراضی در خیابان ها فراخوانده اند.

جوانی با بیان اینکه تسلط بر دل های مردم سیاست دشمنان برای ایجاد فاصله بین نظام و ملت است تصریح کرد: دشمن با استفاده از فرصت های رسانه ای بر دل های مردم مسلط شده و آن ها را در اطاعت از قوانین و پذیرش اسلام و اهداف نظام با مشکل روبرو ساخته است.

وی حفاظت از ارزش های انقلاب در عرصه بین المللی را وظیفه دوستداران نظام خواند و اذعان کرد: در یک مقطع زمانی برای حفظ اراضی جغرافیایی و ارزش های اسلامی در کشورمان باید تلاش می کردیم اما امروز این رویکرد متفاوت شده و باید فراتر از مرزهای جغرافیایی از ارزش ها حفاظت و حراست کنیم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گسترش ارزش های اسلامی و انقلابی را عامل ناامیدی دشمنان خواند و گفت: دشمنان در تلاش برای جلوگیری از گسترش این ارزش ها هستند و اگر از این حرکت ایران جلوگیری کنند به اهداف خود خواهند رسید.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی در عرصه بین المللی برای نجات کشورها است، اضافه کرد: برای خروج از مشکلات باید برنامه ریزی جدی داشت و کشور ایران امروز در عرصه بین المللی اثرگذار است و باید بتواند مشکلات خود را نیز رفع کند.

کد خبر 363522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.