وعده تشکیل کمیته انضباطی برای دختر سپاهانی

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد برای بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان که در اینستاگرام از علاقه خود به پرسپولیس سخن گفته کمیته انضباطی تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال اعتراض هواداران سپاهان به کامنت یکی از بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگو با پایگاه خبری سپاهان ضمن ابراز تاسف از نگرش برخی از بازیکنان عنوان کرد "موضوع در حال بررسی است و در اسرع وقت کمیته انضباطی تشکیل و تصمیمات نهایی اتخاذ و به اطلاع خواهد رسید."

"ذوالفقاری" بازیکن تیم فوتبال بانوان نیز که این کامنت دردسر ساز را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود به دیوار کوتاه "هک " پناه برد و نوشت: "هواداران عزیز پیج من هک شده بود. با تلاش دوستانم پیج را برگردوندیم. نمیدونم چه کسی این کارو کرده اما همه هم تیمی‌های من میدونن که من جونم رو هم میدم برای سپاهان.

این حواشی ذره‌ای از عشق من به سپاهان رو کم نمی‌کنه. من بابت اتفاق ناخواسته ای که افتاده از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم."

این اتفاق باعث شد تا هواداران سپاهان بیش از هر زمان سایر ورزشکاران تیم‌های مختلف باشگاه را رصد کنند. پس از این موضوع امروز یکی از کانال‌های سپاهانی پست اینستاگرامی چند ماه پیش یکی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال بانوان را برای شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس منتشر کرد که با توجه به مصدومیت شجاع آرزو کرده بود که این بازیکن "باغیرت پرسپولیس زود خوب شود و به تیمش کمک کند" مطلبی با قلب های قرمز که هواداران خشمگین سپاهان را خشمگین‌تر کرد.

همرسانی این مطلب کافی بود تا باز هم صدای سپاهانی ها بلند شود و نسبت به اینکه تیم فوتبال بانوان باشگاه شان تبدیل به تجمع بازیکنان هوادار پرسپولیس شده اعراض کنند و خواستار انحلال تیم فوتبال بانوان سپاهان و صرف بودجه آن برای سایر تیم‌های این باشگاه شوند.

بازیکنان سایر تیم های باشگاه سپاهان در رده های مختلف باید بدانند که هواداران این باشگاه خط قرمز بزرگشان آبی و قرمزهای پایتخت است و اعلام هواداری یکی از ورزشکاران سپاهانی از تیمی غیر از زردهای اصفهان ولو اینکه بازیکنی گمنام باشد می‌تواند به عنوان گناهی نابخشودنی تلقی شود.

کد خبر 363406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.