روابط عمومی‌ها کلید حل مشکلات هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: روابط عمومی‌ها با بکار گیری فناوری‌های نوین می‌تواند عملکرد مسئولان استان را بهبود بخشد و کلید حل مشکلات شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصادق بصیری امروز -چهارشنبه- در آیین گشایش "نخستین نمایشگاه ملی فناوری‌های نوین روابط عمومی" در کرمان، با بیان اینکه در معاونت سیاسی امنیتی استان کرمان، مهمترین وطیفه ایجاد آرامش و امید در مردم است، اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای آرامش و امید حاکم باشد، مسایل سیاسی و اجتماعی آن هموار است و موجب وفاق و همدلی می‌شود، این مسئله تنها با پاسخگویی و اقدام در جهت عدالت اجتماعی شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شعار دادن در باره امید زمانی معنا دارد که به مردم پاسخ‌گو باشیم و صدای آن‌ها را بشنویم، افزود: ایجاد سامانه‌های نوین می‌تواند مهمترین عامل در جهت پاسخگویی آسان به مردم باشد که سامانه ۱۱۱ با کاربرد بالای خود نمونه خوبی برای این موضوع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، با اشاره به اینکه فاصله شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه استان کرمان بالای هزار کیلومتر بوده و با ۲۳ فرمانداری، ۵۸ بخشداری، ۱۵۱ دهستان و دو هزار دهیاری، کرمان بزرگترین استان کشور است، تصریح کرد: هرکدام یک از نقاط استان دارای اقلیم، آداب و مسائل متفاوت بوده و از آنجایی که برای حل مشکلات آن‌ها نیاز به حضور و مشاهده است، فناوری‌های نوین در روابط عمومی می‌تواند نواقص دید و مشاهده مسئولان استان را برطرف کند. بنابراین به عبارتی دیگر، روابط عمومی‌ها کلید حل مشکلات استان هستند.

بصیری اضافه کرد: از دستگاه‌های مختلف می‌خوام که از روابط عمومی‌ها حمایت کرده و در ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیزات آن‌ها استانداری را در جهت حمایت کنار خود ببینند تا به آرزوهاییمان در این عرصه برسیم.

کد خبر 363357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.