در انتظار مطالبه هوشمندانه سپاهان از آبادانی‌ها

باید دید که باشگاه سپاهان که با پیشنهاد صنعت نفت آبادان برای فروش دو تن از بازیکنانش مواجه شده در ازای آن از آبادانی ها چه مطالبه ای خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، در خبرها آمده بود که جلال علی‌محمدی و میلاد سرلک، دو هافبک سپاهان که در نیم فصل نخست لیگ برتر زیر نظر قلعه‌نویی کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشتند و در اکثر بازی‌ها نیمکت نشین بودند با پیشنهاد رسمی از سوی نفت آبادان مواجه شدند.

علی محمدی که پیش از این از سپاهان درخواست جدایی داده بود و سرلک هم با توجه به حضور مهدی کیانی در سپاهان شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد و به همین دلیل بعید است از لحاظ فنی مشکل خاصی در جدایی آنها وجود داشته باشد. البته قطعا عاقلانه نیست که سپاهانی ها با توجه به  شرایط سختی که برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد این دو بازیکن را صرفا در ازای دریافت مبلغی آزاد کنند و منطقی ترین پاسخ به درخواست نفتی ها این است که سپاهان پس از اخذ نظر قلعه نویی در این باره، بازیکن و یا بازیکنانی را از آنها مطالبه نماید.  

درخواست بازیکنی مانند اکبر ایمانی که این روزها رابطه اش حسابی با سران نفت آبادان شکرآب شده و یا سایر بازیکنان شایسته ای که در این تیم بازی می کنند و می توانند نیازهای فنی امیر قلعه نویی را بر آورده کنند باید به عنوان شرط سپاهانی ها برای صدور رضایتنامه علی محمدی و لک مطرح شود. البته همه این ها در صورتی است که این دو بازیکن هم راضی به حضور در جمع زردپوشان خطه جنوب ایران باشند و با این انتقال و معاوضه مشکلی نداشته باشند.

کد خبر 363240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.